مصدومیت بوفون در آستانه دیدار با انگلیس

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی ایتالیا در آستانه دیدار حساس آتزوری و انگلیس در مرحله گروهی از ناحیه قوزک دچار مصدومیت شده است.

مصدومیت بوفون در آستانه دیدار با انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، سنگربان تیم ملی ایتالیا دچار کشیدگی رباط قوزک پا شده است که این مصدومیت اگر او را بازی بامداد فردا (یکشنبه) برابر انگلیس در مانائوس محروم نکند، ممکن است عملکرد او را برابر سه شیر تحت تأثیر قرار دهد. تیم ملی ایتالیا شنبه شب در زمین استادیوم مانائوس تمرین کرد که سنگربان یوونتوس در آن دچار کشیدگی رباط شد.

چزاره پراندلی، سرمربی آتزوری در مورد وضعیت کاپیتان لاجوردی پوشان گفت: بوفون دچار کشیدگی رباط قوزک شده که البته خیلی جدی نیست. روند معالجه روی پای او شروع شده است.

در همین حال پروفسور انریکو کاستلاچی، پزشک تیم ملی ایتالیا وضعیت بوفون را نگران کننده تر دانسته است. او گفت: 50 درصد محتمل است که بوفون بتواند در ترکیب اصلی ایتالیا قرار بگیرد.

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که بوفون لنگان لنگان زمین را ترک نموده و با همان وضعیت سوار اتوبوس تیم شده است.

در صورتی که بوفون به بازی آتزوری برابر انگلیس نرسد، احتمالاً ماتیا پرین، دروازه بان جنوا در ترکیب آتزوری قرار خواهد گرفت، چون سالواتوره سیریگو، دروازه بان دوم تیم که برای پاری سن ژرمن بازی می نماید هم مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید و به اندازه کافی تمرین نداشته است.

تیم های ملی ایتالیا و انگلیس ساعت 2:30 بامداد یکشنبه به مصاف هم می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 481

به "مصدومیت بوفون در آستانه دیدار با انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت بوفون در آستانه دیدار با انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید