معرفی هتل تورینو رم ، 4 ستاره

به گزارش تیم علمی، هتل تورینو رم | Rome Homs Hotel

هتل تورینو دارای 103 اتاق در 7 طبقه می باشد و با تراس مشرف به روف تاپ رم، تنها 200 متر از ایستگاه قطار ترمینیتی و مترو Repubblica فاصله دارد. فای رایگان در دسترس است. اتاقهای تورینو در یک ساختمان بازسازی شده در سبکی خاص، به طور کلاسیک مجهز شده اند. کلوسئوم تنها در چند قدمی هتل تورینو رم Rome Homs Hotel واقع شده است. کارکنان می توانند مسیرهای پیاده روی یا برگزاری تور را پیشنهاد کنند و یک ترانسفر به فرودگاه Fiumicino رم که در فاصله 40 دقیقه ای از هتل است خدمات ارائه می دهد. این هتل برای مسافرانی که علاقه مند به حمل و نقل عمومی مناسب و یا اهل پیاده روی پیاده روی هستند، مناسب است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل تورینو رم را مرور کنیم.

معرفی هتل تورینو رم ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل تورینو رم

این هتل 4 ستاره دارای خدمات تورو بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند، است. دارای یک کافی شاپ می باشد و یک کافه در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان کنند. اینترنت بی سیم رایگان، دستگاه فکس و فتوکپی و خدمات برگزاری جلسات با یک اتاق جلسه در دسترس است. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات، انبار چمدان و خدمات ترانسفر فرودگاهی (هزینه اضافی) است . سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان در هر روز و امکان استفاده از خدمات تور و بلیط می باشد. ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل تورینو رم

این هتل دارای یک کافه می باشد که مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن استفاده کنند و همچنین صبحانه بوفه ای را هر روز در این هتل ارائه می شود که خدمات اتاق نیز در ساعات محدودی ارائه می شود و همچنین دارای یک تراس در پشت بام است که چشم اندازی عالی را به شما ارائه می دهد و می توانید از لحظات ناب خود در آن با سفارش یک نوشیدنی، لذت ببرید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هتل دارای سیستم گرمایش، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می شود، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید و خدمات اتاق نیز در ساعات محدود صورت می گیرد. در صورتی که فرزند شما کمتر از دو سال داشته باشد اقامتش به مراه شما در این هتل رایگان است. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل تورینو رم

  • اتاق سینگل : 10 مترمربع مساحت دارند، یک تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای یک نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق سینگل: 13 مترمربع مساحت دارند، یک تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای یک نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد. در نظر داشته باشید که امکان کشیدن سیگار در این اقاقها نیست.
  • اتاق دبل : 19 مترمربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد. در نظر داشته باشید که امکان کشیدن سیگار در این اقاقها نیست.
  • اتاق تویین : 19 مترمربع مساحت دارند، دو تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد. در نظر داشته باشید که امکان کشیدن سیگار در این اقاقها نیست.
  • اتاق تریپل : 25 مترمربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد. در نظر داشته باشید که امکان کشیدن سیگار در این اقاقها نیست.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

فاصله برخی از جاذبه های شهر رم تا این هتل به شرح زیر می باشد:

  • ایستگاه ترمینی قطار رم: این ایستگاه در 200 متری هتل واقع شده که با 5 دقیقه پیاده روی به این مرکز می رسید.
  • کلوسئوم: این بنای مشهور 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 9 دقیقه سواری به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 7 دقیقه هدایت می کند.
  • رومن فوروم: 3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 11 دقیقه راه خواهد بود. اتوبوس نیز شما را 15 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • پیازا ناونا: این مکان 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 12 دقیقه سواری به آن جا می رسید. خط مترو نیز شما را تا این محل در مدت 23 دقیقه هدایت می کند.
  • فواره های تروی: 2 کیلومتر دورتر بوده که با تاکسی تقریبا 9 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با پای پیاده بروید، طی این جهت 19 دقیقه طول می کشد.
  • موزه های واتیکان: میدان واتیکان و موزه های آن تا این هتل 4 ستاره، 7 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 15 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 55 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 7 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 31 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل تورینو رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00185 رم، 8، ویا پرینسیپ آمدئو

Via Principe Amedeo, 8, 00185 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 809

به "معرفی هتل تورینو رم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل تورینو رم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید