من ثروتمندم، داوری بیشترین ضربه را به تیم هایم زد

به گزارش تیم علمی، قلعه نویی گفت: من آدم ثروتمندی هستم و بازیکنان خوبی دارم که سرمایه تیم هستند.

من ثروتمندم، داوری بیشترین ضربه را به تیم هایم زد

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری این مسابقه اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی اول خیلی سخت بود. اول به فوتبال و بعد به تراکتور و هواداران پرشورش تبریک می گویم. بردیف تیم تراکتور را متحول کرده است.

او سپس با تمجید از بازیکنانش که عملکرد درخشانی در مصاف با تراکتور داشتند، اضافه کرد: آدم ثروتمندی هستم که بازیکنان خیلی خوبی دارم که با تمام وجود و قلب شان بازی می کنند. این برای مربی، بزرگ ترین سرمایه است و از آن ها سپاسگزارم. قبل از اینکه گل اول را از تراکتور بخورریم باید 4 - 5 گل می زدیم. درست است آقای اخباری دو گل خورد، ولی گل های زیادی هم نخورد بازیکنانم از آنچه فکر می کردیم بهتر بازی کردند. درست است که تراکتور باخت و اخباری هم دو گل خورد، اما روز بسیار خوبی داشت. زمانی هم که بازی دو بر یک شد محسن فروزان این دو امتیاز را برای ما نگه داشت.

بخش بعدی صحبت های امیر قلعه نویی درباره کیفیت فنی مسابقه بود و در این مورد توضیح داد: در هفته اول بازی که سه گل داشته باشد بازی خیلی خوبی است. با توجه به تغییرات زیاد و مصدومان زیادی که داشتیم توانستیم دو گل بزنیم. موقعیت زیادی هم داشتیم، سه امتیاز را گرفتیم و از این بابت خدا را شکر می کنم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم. چون بازی هفته اول معمولاً ایده آل نیست، ولی ما از آنچه ما فکر می کردیم بازیکنان مان فراتر بازی کردند.

سرمربی گل گهر در مورد یک صحنه منجر به پنالتی که از طریق داور مسابقه گرفته نشد، اعلام کرد: اجازه دهید کارشناسان در این مورد صحبت کنند دیگر نمی خواهم امسال در مورد داوری حرف بزنم. در این 10-12 سال هر چه بوده گفته ام. از سال 1390 تیم هایی که من در آن حضور داشته ام بیشترین ضربه را از داوری خورده اند. فصل گذشته نیز تیم گل گهر و ذوب آهن بیشترین لطمه را از داوری دیده اند. پس بهتر است دیگر در مورد داروی حرف نزنم. البته همه اشتباه های داوری هم سهوی بوده و عمدی نبوده است. در بازی امروز که فقط یک پنالتی بود. اشتباه های داوری این بوده که من جام از دست داده ام.

سرمربی با تجربه گل گهر سیرجان سپس با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی پرداخت و در این مورد اضافه کرد: امیدوارم وی ای آر به فوتبال ما بیاید، زیرا هم به آن احتیاج داریم و هم احساس شرمندگی و تحقیر می کنیم. شما بازی های دیگر را ببینید. در کشور قطر وقتی فوتبال را می بینیم انگار این بازی در کره خاکی نیست و در فضایی دیگر است. در سال 85-86 میلادی من در قطر بازی می کردم، اما انگار آن زمان که من بازی می کردم مربوط به 500 سال پیش بوده است، ولی ما هنوز وی ای آر نداریم. نمی دانم دلیلش چیست که شرایط اینگونه شده است و چه حساب و کتابی است که نمی آورند. ما باید VAR را به فوتبال مان بیاوریم، داوران مان ما هم زحمت می کشند و هم دستمزدشان کم است. با آمدن VAR عدالت برقرار می شود شما می بینید در بهترین باشگاه های دنیا هم داوران مرتکب اشتباه می شوند و با VAR عدالت اجرا می شود.

سوال بعدی از سرمربی گل گهر سیرجان دلیل عدم استفاده از بازیکنان خارجی نو تیمش بود و در این مورد توضیح داد: او از یک قاره دیگر آمده و بازیکن تأثیرگذاری است. او آرام آرام به چرخه تیم اضافه شود که وقتی آمد کارایی داشته باشد. به خاطر اختلاف ساعت زمان می برد تا با تیم هماهنگ شود.

قلعه نویی در مورد نحوه بازی کی روش گفت: ما اهداف تاکتیکی داریم و می خواهیم فشار را در آن منطقه با کی روش نگه داریم. او با تیم هماهنگ شده است و آنچه از او می خواهم را در زمین اجرا می کند.

سوال بعدی از پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر درباره عدم حضور هواداران بود و او در واکنش به این سوال اعلام کرد: هواداران سرمایه اصلی ورزش هستند. وقتی هوادار نیست مسابقات روح ندارد. تماشاگران در ورزشگاه، سینما و پارک کنار یکدیگر هستند، اما نمی دانم چرا فقط در فوتبال چنین شرایطی هست.

قلعه نویی اضافه کرد: اگر فدراسیون در پی عدالت است باید هر بازی دور رفت که بدون تماشاگر بوده در دور برگشت هم بدون تماشاگر باشد. اگر دنبال عدالت هستیم باید اینگونه شود، اما نه اگر مثل این 10 سال بخواهد رفتار شود که حرف دیگری است.

سرمربی گل گهر در مورد جابجایی تیمش گفت: در جابجایی دو بحث وجود دارد ابتدا باید از باشگاه تشکر کنم که شاکله تیم را حفظ کرد و بعد بازیکنانی هم جذب کردیم. خدابنده امروز بازی اولش بود بازیکن جوان و خوبی است، ولی ما باید یکی دو بازیکن دیگر هم جذب کنیم، اما مسئله اصلی در جابجایی این بود که شاکله اصلی تیم حفظ شود.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2175

به "من ثروتمندم، داوری بیشترین ضربه را به تیم هایم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من ثروتمندم، داوری بیشترین ضربه را به تیم هایم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید