مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتضاح ترین رمزهای عبور تا مسائل هواوی در اروپا (تور اروپا ارزان)

به گزارش تیم علمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز جهانی تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز جهانی فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

هر سال شرکت نرم افزاری SplashData فهرستی از بدترین رمزهای عبور را معرفی می نماید. فهرستی 100 کاراکتری که نشان می دهد مردم جهان از چه رمزهای عبور سطح پایینی استفاده می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتضاح ترین رمزهای عبور تا مسائل هواوی در اروپا (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

برند چینی هواوی با مسائلی نو در اروپا روبرو است، چرا که به نظر می رسد پس از مسائل اخیر چین و ایالات متحده و البته دستگیری مدیر مالی هواوی در کانادا، شرکت های مخابراتی فرانسه و آلمان دیگر تمایل چندانی برای همکاری با این برند ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها موضوع کشاورزی روباتیک بیش از هر زمان دیگری مطرح می گردد و بسیاری از کشورها مایلند این سیستم کشاورزی را مورد آزمون قرار دهند. در این میان به نظر می رسد بریتانیایی ها سردرمدار این نوع کشاورزی خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی پیش یک موزه بزرگ و مهم در برزیل آتش گرفت موزه ای سرشار از فسیل ها و بازمانده های دوران باستان که متاسفانه تقریبا با خاک یکسان شد. اکنون گوگل این موزه را بازسازی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

میلیاردر و کارآفرین مشهور؛ ریچارد برانسون به مدیرعامل پیشین تسلا و مدیر پروژه اسپیس ایکس؛ایلان ماسک توصیه نموده که در مسیر موفقیت های کاری خود را فراموش نکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نوترین روبات ویژه برقراری ارتباط با بچه ها مبتلا به اوتیسم به روزرسانی و معرفی گردید. این روبات مجذوب کننده ظاهری مشابه با یک پسربچه شاد دارد و از آزمونهای ارتباطی بسیار سربلند بیرون آمده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2235

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتضاح ترین رمزهای عبور تا مسائل هواوی در اروپا (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتضاح ترین رمزهای عبور تا مسائل هواوی در اروپا (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید