میلیچ بالاخره به استقلال برمی گردد؟

به گزارش تیم علمی، در حالی که هواداران استقلال منتظر بازگشت میلیچ به استقلال هستند اما خبرها حاکی از آن است که بعید است مدافع کروات استقلال برگردد.

میلیچ بالاخره به استقلال برمی گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر چه محمود فکری در صحبت های چند روز قبلش با هواداران استقلال اعلام نمود هیچ مسئله ای با میلیچ ندارد و در صورت پرداخت مطالبات این بازیکن، مدافع کروات به ایران برخواهد گشت، اما دو اتفاق باعث شده که هواداران استقلال امید زیادی به بازگشت میلیچ نداشته باشند.

مساله اول صحبت های فکری درباره فسخ قرارداد میلیچ با استقلال است. ادعایی که اگر صحت داشته باشد مدافع کروات امکان همکاری مجدد با استقلال را ندارد چرا طبق قانون سازمان لیگ، باشگاه ها حق جذب مربی و بازیکن خارجی جدید را ندارند و معلوم نیست این قانون به باشگاه استقلال اجازه عقد قرارداد جدید با میلیچ را خواهد داد یا نه. محمودزاده رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبالی درباره شرایط میلیچ می گوید: از طرف باشگاه استقلال یا میلیچ هیچ چیزی به عنوان فسخ قرارداد به ما ارائه نشده است او درباره اینکه اگر خبر فسخ قرارداد میلیچ صحت داشته باشد آنوقت تکلیف همکاری مجدد با این بازیکن چه خواهد بود، این پاسخ را می دهد: درباره اتفاقی که انجام نشده نمی توان تحلیلی کرد و همانطور که گفتم تا الان که خبری از فسخ قرارداد میلیج نبوده است

مساله دیگر به استوری اخیر میلیچ برمی گردد که او عکس خودش در کنار فرهاد مجیدی را منتشر کرده بود. این استوری در شرایطی منتشر شد که شایعاتی درباره بازگشت مجیدی به استقلال سر زبان ها افتاده بود و خیلی ها این استوری را حمایت میلیچ از تغییرات احتمالی در کادر فنی استقلال و بازگشت مجیدی دانستند.

آنطور که ایران ورزشی نوشته، ماجرای این استوری به گوش فکری رسیده و او هم نسبت به این اقدام واکنش نشان داده است. واکنشی که پرونده بازگشت هروویه به استقلال را بسته و گویا باید منتظر شکایت این بازیکن از استقلال به فیفا باشیم.

البته روایت دیگری هم درباره این ماجرا وجود دارد که بر اساس آن میلیچ منتظر مشخص شدن شرایط کادر فنی استقلال است تا در صورت رفتن فکری، شاهد بازگشت او به تهران باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1546

به "میلیچ بالاخره به استقلال برمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ بالاخره به استقلال برمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید