نصب تندیس جدید منوچهری دامغانی در باغ ایرانی دامغان

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در سمنان، مسلم نصرتی شهردار دامغان در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداریها و دهیاری ها برگزار گردید، بیان نمود: تندیسی که قبلا در میدان فرهنگ دامغان نصب شده بود، هیچ شباهتی به منوچهری دامغانی نداشت.

نصب تندیس جدید منوچهری دامغانی در باغ ایرانی دامغان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا و باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی ادامه داد: پس از آنالیز های متعددی که توسط کارشناسان انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که لباسی که بر تن تندیس منوچهری دامغانی پوشیده شده بود، هیچ شباهتی با پوشش عصر زندگی منوچهری نداشته است.

مسلم نصرتی توضیح داد: به زودی محوطه میدان فرهنگ اصلاح و بازسازی می گردد و اِلمان مرتبط با نام این میدان در این محل نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساخت یادمان و تندیس منوچهری که جدیدا توسط استاد فرشچیان صورت گرفته است، به اتمام رسیده و پس از تکمیل مجموعه باغ ایرانی در میدان اصلی این باغ نصب خواهد شد.

شهردار دامغان گفت: نصب این تندیس می تواند بیش از پیش به معرفی این شاعر پرآوازه دامغانی و آشنایی بیشتر شهروندان و هم وطنان با مفاخر ادبی این دیار یاری کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1046

به "نصب تندیس جدید منوچهری دامغانی در باغ ایرانی دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تندیس جدید منوچهری دامغانی در باغ ایرانی دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید