هتل استین ماکاسان بانکوک در قلب منطقه تجاری شهر

به گزارش تیم علمی، اصلی ترین هدف این هتل راحتی و آسایش مهمانان و گردشگرانی است که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اند. امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می گردد نیز در حد بالا و رضایت بخشی است. اتاق های مجهز، گزینه های مختلف غذا خوری، لوازم بهداشتی مورد احتیاج از جمله خدمات و امکاناتی است که در اختیار مهمانان هتل استین ماکاسان قرارمی گیرد.

هتل استین ماکاسان بانکوک در قلب منطقه تجاری شهر

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

موقعیت مکانی هتل استین ماکاسان بانکوک

هتلEastin Hotel Makkasan بانکوک از نظر مکانی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است این هتل 4 ستاره در قلب منطقه تجاری بانکوک قرار گرفته و دسترسی آسان و راحتی به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی بانکوک دارد.

انواع اتاق های هتل استین ماکاسان بانکوک

استیل هتلی 4 ستاره است و اتاق های متنوعی دارد انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق سوپریوردابل/ توئین، اتاق دلوکسدابل، سوئیت، سوئیت اگزکیوتیواسکای، اتاق دلوکس فمیلی(اتاق های متصل به هم) و اتاق دلوکس دابل.

امکانات و خدمات اتاق های هتل استین ماکاسان بانکوک

هتل استین اتاق هایی شیک و مدرن با طراحی زیبایی دارد. یکی از نکات مثبت اتاق های هتل استین پنجره های نسبتاً عظیم آن است که نه تنها نور کافی و مورد احتیاج اتاق ها را تمیز می نماید بلکه منظره پیش رو رابه خوبی نشان می دهد. در تمامی اتاق های هتل استین تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی قرار گرفته است.

هرچند در سفر شاید کمتر کسی تلویزیون تماشا کند اما قطعا وجود تلویزیون برای زمان هایی که مهمانان ساعاتی را در اتاق های خود به فراغت و بیکاری سپری می نمایند مفید خواهد بود. تکنولوژی سرگرمی خانگی و مینی بار از جمله امکانات داخل اتاق ها هستند. حمام اتاق های هتل استین فضای نسبتاً عظیمی با آینه ای عظیم دارتد. داخل حمام ها لوازم بهداشتی مورد احتیاج و بعضی امکانات دیگر مانند سشوار قرار گرفته است.

رستوران و غذاخوری های هتل استین ماکاسان بانکوک

هتل استین دو رستوران به نام های رستوران گلس هاوس و رستوران آتیکا اسکای لانژ دارد. رستوران گل هاوس با غذاهای آسیایی و بین المللی و رستوران آتیکا اسکای لانژ با انواع غذاهای بین المللی، خاورمیانه ای و غذاهای محلی در وعده های مختلف غذایی آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مهمانان هتل هستند.

خدمات و امکانات تفریحی هتل استین ماکاسان بانکوک

بعضی از مهمانان گاهاً از گشت و گذار در خیابان ها خسته شده و به دنبال نوع دیگری از فعالیت های فیزیکی هستند، هتل استین برای تفریح و سرگرمی مهمانان خود خدمات و امکانات مختلفی را فراهم نموده است. مهمانان با اقامت در این هتل 4 ستاره به استخر، باشگاه ورزشی و خدمات اسپا و سونای این هتل دسترسی خواهند داشت.

خدمات و امکانات هتل استین ماکاسان برای بچه ها

هتل استین در ارائه خدمات بچه ها را فراموش ننموده و برای این نورچشمی های عزیز خدمات و امکانات مخصوصی ارائه می دهد. به طور مثال اگر خانواده ای نوزاد و یا کودکی خردسال همراه خود دارد می تواند از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کند. همچنین هتل استین برای بچه ها زمین بازی مخصوصی را فراهم نموده تا بچه ها بتوانند با هم سن و سالان خود بازی نمایند. کتاب، دی وی دی و موسیقی مخصوص بچه ها از دیگر خدماتی است که این هتل برای بچه ها در نظر گرفته است.

امکانات و خدمات کلی هتل استین ماکاسان بانکوک

مهمانانی که در هتل استین ماکاسان بانکوک اقامت دارند در تمامی نقاط هتل به اینترنت رایگان دسترسی خواهند داشت. مهمانی که قصد سفر با حیوان خانگی را دارند بد نیست بدانند که هتل استین از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. سایر خدمات و امکانات هتل عبارتند از خدمات خشکشویی و لباسشویی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، تهویه مطبوع، خدمات اتاق، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته و غیره.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل استین ماکاسان بانکوک

فاصله هتل استین ماکاسان بانکوک تا بازار پراتونام: 0.6 کیلومتر

فاصله هتل استین ماکاسان بانکوک تا موزه و کارخانه عروسک های بانکوک: 0.7 کیلومتر

فاصله هتل استین ماکاسان بانکوک تا برج بایوکه: 0.7 کیلومتر

فاصله هتل استین ماکاسان بانکوک تا مرکز خرید پلاتینیوم فشن: 0.8 کیلومتر

فاصله هتل استین ماکاسان بانکوک تا خیابان عرب ها: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل استین ماکاسان بانکوک تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: 1.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1379

به "هتل استین ماکاسان بانکوک در قلب منطقه تجاری شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل استین ماکاسان بانکوک در قلب منطقه تجاری شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید