آشنایی با هتل 4 ستاره هارد راک پاتایا

به گزارش تیم علمی، جهت آشنایی با هتل 4 ستاره هارد راک پاتایا با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل 4 ستاره هارد راک پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

یکی از هتل های مجلل 4 ستاره شهر پاتایا میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل هارد راک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و با کمتر از یک و نیم ساعت رانندگی به شهر بانکوک میرسید. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید با اقامت در این هتل در چند قدمی مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا باشید و به این مراکز خرید معروف رفته و لذت خرید را تجربه کنید.

با توجه به فاصله 84 کیلومتری فرودگاه سوارنابومی تا هتل هارد راک، مسئولین هتل برای رفاه حال مسافرین تور تایلند و مهمانان معلول خود، خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است.

این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه اتاق های مجلل هتل هارد راک پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.

در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند بهره ببرید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. همواره در هتل هارد راک پاتایا چیزی برای تفریح و سرگرمی همه وجود دارد که روز خسته کننده ای را سپری نکنند.

  • نام هتل: هتل هارد راک پاتایا
  • درجه هتل: 4 ستاره
  • آدرس هتل: 429 Moo 9، پاتایا Beach Road، Muang پاتایا، Amphoe Bang Lamung، Chang Wat Chon Buri 20150، Thailand
  • فاصله تا فرودگاه: 84 km
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، اتاق 3 تخت، سوئیت، اتاق خانوادگی، استاندارد، اتاق مخصوص معلولین
  • امکانات هتل: رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صرافی، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، سرویس ویژه معلولین، سالن بازی، پرستار کودک، بوفه و صبحانه، محل نگهداری بچه ها، سولاریوم، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ
  • امکانات تفریحی: اتاق بازی، باغ
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات
منبع: مرجع تایلند
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 197

به "آشنایی با هتل 4 ستاره هارد راک پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره هارد راک پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید