هتل ها و اقامتگاه های ادینبورگ ، برترین اقامت ها در ادینبورگ

به گزارش تیم علمی، کشور اسکاتلند بخاطر قلعه های افسانه ای و منظره ها طبیعی افسون گر و شگفت انگیز خود مشهور است. این کشور برای خانواده ها، زوج ها و گردشگرانی که تکنفره سفر می نمایند، یک مکان عالی و ایده آل برای سفر کردن به شمار می رود. فستیوال های بسیار زیادی در ادینبورگ، مرکز اسکاتلند، برگزار می شوند که شرکت کردن در آنها بسیار لذت بخش است و بازدید نمایندگان بعلاوه می توانند از لوکیشن های فیلم های مشهور، موزه ها و گالری های هنری و نقاط تاریخی این شهر بازدید نمایند. در طول سفر به اسکاتلند، نقاط متعددی برای اقامت در ادینبورگ وجود دارند که راحت، شیک و بسیار پر امکانات هستند. در این مطلب خبرنگاران به معرفی هتل ها و محل های اقامتی مناسب و ایده آل برای اقامت در سفر به ادینبورگ اسکاتلند می پردازیم و برترین و مهم ترین ویژگی های هر کدام از این مراکز اقامتی را شرح می دهیم. اگر به سفر به این کشور علاقمند هستید و قصد برنامه ریزی و انتخاب اقامتگاه های ادینبورگ برای خود را دارید، ابتدا این مطلب خبرنگاران را بخوانید و هتل های ادینبورگ را بیشتر بشناسید. با ما همراه باشید:

هتل ها و اقامتگاه های ادینبورگ ، برترین اقامت ها در ادینبورگ

هتل های ادینبورگ: هتل ریبرن Raeburn

یکی از چشم گیر ترین اقامتگاه های ادینبورگ، هتل ریبرن Raeburn است. این هتل در سال 1832 به عنوان یک خانه مجلل ساخته شده است و امروزه یکی از بهترین هتل بوتیک های (هتل هایی که به خاطر خاص بودن سبک هنری و معماری خود شهره هستند و معمولاً از گراند هتل ها کوچک تر می باشند) شهر ادینبورگ به شمار می رود. در این هتل، ده اتاق میهمان وجود دارد؛ بعلاوه یک رستوران، یک بار، یک کتابخانه، یک اتاق خصوصی کنفرانس و غذا خوری و یک تراس روباز موجود است. میهمانان این هتل از یک تختخواب مجلل و مبلمان سبک ویکتوریایی برخوردارند و هتل با مرکز شهر ادینبورگ به میزان یک پیاده روی 15 دقیقه ای فاصله دارد. در سال 2016، هتل ریبرن Raeburn جایزه بهترین هتل بوتیک سال را دریافت کرد. رستوران این هتل غذاهای بریتانیایی که ساده و روشنفکرانه هستند را سرو می کند. بار هتل نیز از مواد اولیه محلی استفاده می کند و یک مکان عالی و ایده آل برای استراحت کردن یا قرار گذاشتن است.

اقامت در ادینبورگ: خانه پرستون فیلد Prestonfield House

یکی از باشکوه ترین خانه ها برای اقامت در ادینبورگ، خانه پرستون فیلد Prestonfield House است. این خانه، یک مکان مجلل و باشکوه برای اقامت در ادینبورگ است که تنها ده تا پانزده دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل پنج ستاره در ابتدا یک خانه اختصاصی با باغ های بسیار وسیع بوده که در کنار تپه آرتورز سیت Arthurs Seat قرار داشته است. در این هتل، 18 اتاق مجلل وجود دارند که تمامی آنها دارای میز تحریر، کلکسیون لوازم آنتیک و ملحفه های بسیار عالی هستند. اتاق ها و سوییت های این هتل برای سگ ها نیز بسیار ایده آل هستند. هزینه اقامت یک سگ در این هتل، شبی 25 پوند است و سگ ها می توانند در همه جای هتل به جز رستوران آن رفت و آمد نمایند. رستوران این هتل، روبارب Rhubarb نام دارد که ناهار و شام سرو می کند. صبحانه نیز در این رستوران سرو می شود؛ اما لازم نیست پولی برای آن پرداخت کنید؛ زیرا قبلا جزو هزینه های اقامتی تان در نظر گرفته شده است. در میان خدمات و امکانات این هتل، می توان از زمین گلف 18 سوراخه، زمین کروکت (یک نوع بازی مشابه چوگان)، پارکینگ رایگان و امکانات فرود هلی کوپتر نام برد. بنابراین برای اقامت در ادینبورگ، می توانید از خانه پرستون فیلد اقامت داشته باشید.

اقامتگاه های ادینبورگ: آپارتمان های اولد تاون چمبرز Old Town Chambers

یکی دیگر از اقامتگاه های ادینبورگ، آپارتمان های لوکس و مجلل اولد تاون چمبرز Old Town Chambers است. این آپارتمان برای گردشگرانی که در پی فضا و خلوت بیشتری هستند مناسب می باشد. تعداد 50 آپارتمان در این بخش از شهر ادینبورگ وجود دارند که همگی آنها به هم شبیه هستند و تنها بعضی تفاوت های منحصر به فرد دارند. این آپارتمان ها بین یک تا شش میهمان را در خود جای می دهند. آپارتمان های سیگنچر Signature دارای چشم میزانایی از شهر ادینبورگ هستند و آپارتمان های کپیتال Capital بسیار صمیمی و دنج می باشند. میهمانانی که در آپارتمان های اولد تاون چمبرز Old Town Chambers اقامت می نمایند، هر روزه و به صورت 24 ساعته به باشگاه ورزشی و اینترنت وای فای دسترسی دارند و می توانند حیوانات خانگی خود را نیز به این آپارتمان ها بیاورند. اگر قصد دارید چندین روز از سفر خود را در شهر ادینبورگ بگذرانید یا علاقه دارید زندگی کردن مانند مردم این شهر را تجربه کنید، این آپارتمان ها مکانی مناسب و ایده آل برای اقامت شما به شمار می روند.

هتل های ادینبورگ: هتل کیلدونان لاج Kildonan Lodge Hotel

هتل کیلدونان لاج Kildonan Lodge Hotel یکی از محل های باشکه برای اقامت در ادینبورگ است. این هتل دارای شکوه و عظمت سبک ویکتوریایی است و در عین حال تمامی امکانات مدرن مورد احتیاج شما را فراهم می سازد. این هتل چهار ستاره در سال 1874 در ادینبورگ ساخته شده و سپس به طرز زیبایی بازسازی شده است تا به یک مکان اقامتی رمانتیک و پر آرامش برای تعطیلات آخر هفته تبدیل شود. اینترنت وای فای و پارکینگ این هتل، همچون صبحانه خوشمزه و پر و پیمان اسکاتلندی آن رایگان هستند؛ در پشت این هتل، سوییتی با عنوان گاردن لاج Garden Lodge وجود دارد که دارای یک باغ اختصاصی و سه اتاق مجلل دونفره، مخصوص دوستان یا خانواده هایی که به صورت دسته جمعی سفر می نمایند، می باشد. رستتوران این هتل که بیسترو Bistro نام دارد، غذاهای خانگی تازه و خوش طعم سرو می کند که همگی از مواد اولیه تازه محلی تهیه شده اند. این رستوران از 6 صبح تا 9 شب باز است.

اقامت در ادینبورگ: محل اقامتی چستر رزیدنس Chester Residence

یکی از اقامتگاه های ادینبورگ، اقامتگاه چستر رزیدنس Chester Residence است. این اقامتگاه نیز یکی دیگر از گزینه های آپارتمانی و سبک روستایی اقامت در شهر ادینبورگ است که تجمل یک هتل پنج ستاره و مزایای آپارتمان های پر خدمات شهر را به طور یکجا به میهمانان خود ارائه می کند. از این نقطه، شما می توانید به سمت خیابان پرینسس Princes Street و بهترین جاذبه های گردشگری شهر پیاده روی کنید و هر کدام از آپارتمان ها دارای ویژگی های تکنولوژیک عالی مانند موارد امنیتی، لوازم بهداشتی آرایشی و حوله ها و رب دو شامبر های نرم و زیبا هستند. در بعضی از این آپارتمان ها، می توانید با اضافه کردن مبلغی بیشتر، یک تختخواب بیشتر اضافه کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به این آپارتمان ها را ندارند و تنها از سگ های راهنما که برای صاحبانشان ضروری هستند استقبال می شود. به طور کل، محل اقامتی چستر رزیدنس Chester Residence جایزه های بسیار زیادی در صنعت اقامتی و گردشگری برده است و بخاطر رفع کردن احتیاج ها و خواست های میهمانانش مشهور است.

هتل های ادینبورگ: هتل نیرا کالدونیا Nira Caledonia

یکی دیگر از هتل هایی که می تواند به عنوان یکی از مجلل ترین اقامتگاه های ادینبورگ مورد استفاده قرار گیرد، هتل نیرا کالدونیا Nira Caledonia یک هتل بوتیک مجلل در مرکز شهر ادینبورگ است و یک مکان مناسب و ایده آل برای آدم های آسان گیر و راحت طلب به شمار می رود. این بنا که در گذشته، اقامتگاه اختصاصی کریستوفر نورث Christopher North یک مقاله نویس قرن نوزدهمی بود، به یک هتل بوتیک بسیار شیک تبدیل شده است. صبحانه میهمانان می تواند به وسیله تیم خدمات هتل و در اتاق خواب آنها سرو شود. اینترنت وای فای و خدمات 24 ساعته هتل، همواره در دسترس هستند. هر اتاق این هتل منحصر به فرد است و دارای ویژگی های مجذوب کننده و تکنولوژیکی مانند ماشین های نسپرسو Nespresso و ایستگاه های نصب آی پاد هستند. رستوران هتل که بلک وودز بار اند گریل Blackwoodss Bar and Grill نام دارد، غذاهای تازه و ارگانیک برای شام سرو می کند و ساعت سرو شام از 5 بعد از ظهر تا 10 شب می باشد. هتل نیرا کالدونیا Nira Caledonia بعلاوه پکیج ها و پیشنهاد های ویژه ای به میهمانان خود ارائه می کند؛ مثلا تور غذا در ادینبورگ، تور آخر هفته ای سوپر کار Supercar، تور های رمانتیک و عاشقانه و تور های ویژه مراسم عروسی.

اقامت در ادینبورگ: هتل بوتیک لین Lane Boutique Hotel

یکی از هتل های ادینبورگ برای اقامت شما، هتل بوتیک لین Lane Boutique Hotel است. این هتل بسیار شیک است که در 3 کیلومتری مرکز شهر ادینبورگ واقع شده است. این هتل 6 اتاق خواب دارد که هر کدام از آنها دارای دکور منحصر به فرد و اختصاصی هستند. اتاق های کلاسیک، دولوکس و لوکس، بسته به فضا و خلوتی که شما خواستارش باشید، در اختیارتان قرار خواهند گرفت. این هتل در قرن هجدهم میلادی به عنوان یک خانه ویکتوریایی ساخته شد و بسیاری از ویژگی های اصلی آن حفظ شده و مورد بازسازی قرار گرفته اند. یک بار و رستوران در این هتل وجود دارد که بیش از 250 نوع نوشیدنی و یک منوی بزرگ از غذاهای متنوع در آن سرو می شوند. وقتی در این هتل در جنوب شهر ادینبورگ و این خیابان پرآرامش اقامت داشته باشید، تنها 11 کیلومتر از فرودگاه فاصله خواهید داشت. تورهای گلف به وسیله کارکنان هتل برگزار می شوند و با ثبت نام در این تورها، می توانید در زمین های گلف مشهور این منطقه به بازی و وقت گذرانی بپردازید.

هتل های ادینبورگ: هتل بالمورال Balmoral Hotel

هتل بالمورال Balmoral Hotel به عنوان یکی از مجلل ترین اقامتگاه های ادینبورگ است. این هتل یک هتل مجلل، با پرستیژ و باشکوه است که در خیابان پرینسس Princes Street در ادینبورگ واقع شده است. این هتل یک مکان نمادین و مشهور در میانه شهر ادینبورگ به شمار می رود و در یک بنای تاریخی با یک برج ساعت بسیار بزرگ قرار گرفته است. هتل بالمورال Balmoral Hotel در گوشه شهر قدیم و شهر نو ادینبورگ قرار گرفته است که آن را به یک محل اقامت مناسب و ایده آل برای بازدید از گالری های هنری و بناهای تاریخی و فرهنگی ادینبورگ تبدیل می سازد. بعلاوه اگر قصد شرکت کردن در فستیوال ادینبورگ فرینج Edinburgh Fringe Festival یا فستیوال بین المللی ادینبورگ Edinburgh International Festival را دارید، این هتل، یک مکان عالی و آسان برای اقامت کردن است. تمامی 20 سوییت این هتل دارای منظره های دوست داشتنی هستند و رستوران ها و بارهای متعددی برای انتخاب وجود دارند.

هتل های ادینبورگ: هتل والدورف آستوریا ادینبورگ Waldorf Astoria Edinburgh

یکی دیگر از زیباترین مکان ها برای اقامت در ادینبورگ هتل والدورف آستوریا ادینبورگ Waldorf Astoria Edinburgh یک هتل زیبا در قلب شهر ادینبورگ است و دارای 241 اتاق و سوییت می باشد. دو رستوران در این هتل وجود دارند که به وسیله برادران گالوین Galvin (که دارنده ستاره میشلین هستند) اداره می شوند و یک اسپای فوق العاده که یکی از بهترین اسپاهای بریتانیا به شمار می رود. این هتل در غرب شهر و خیابان پرینسس Princes Street واقع شده است و دارای اتاق های متعددی است که منظره های دوست داشتنی از قلعه ادینبورگ Edinburgh Castle را به معرض نمایش می گذارند. از آنجایی که هتل والدورف آستوریا ادینبورگ Waldorf Astoria Edinburgh دارای اتاق ها و سوییت های خانوادگی نیز هست، برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب و ایده آل به نظر می رسد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2243

به "هتل ها و اقامتگاه های ادینبورگ ، برترین اقامت ها در ادینبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها و اقامتگاه های ادینبورگ ، برترین اقامت ها در ادینبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید