هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک

به گزارش تیم علمی، بانکوک بعنوان پایتخت تایلند همیشه یکی از مهمترین نقاط این کشور برای گردشگری بوده است، به همین دلیل نیز همیشه در این شهر هتل ها و امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک یکی از این هتل هاست که در این مقاله شما را با آن بیشتر آشنا خواهیم کرد. با وب سایت سفر به تایلند همراه باشید.

هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این مجموعه که در مرکز بانکوک واقع شده، مرز 100 متر با بازارگاه شبانگاه دوری دارد بنابراین دسترسی مناسبی به کل مراکز فروش و تفریحی ناحیه خواهید داشت یک حوضچه بزرگ نیز در فضای باز قرار گرفته است. ایستگاه متروی و توقفگاه قطار در 300 متری و گذرگاه بین المللی در فاصله 35 دقیقه ای از هتل مستقر شده اند. اتاق ها همگی دارای وای فای رایگان و با امکان اتحاد آی پاد می باشند. میز کار، گاوصندوق، چای قهوه ساز، دوش های ویژه با دوش از امکانات هر سرا می باشد.

مهمانان می توانند در تالار ورزشی فعالیت نمایند یا در مجموعه توریستی برای تورهای سیاحتی ثبت نام انجام دهند. مجموعه پذیرش و مرکز تجاری این هتل به شکل 24 ساعته آماده سرویس دهی است. غذاخوری اقسام غذاهای بین المللی را بابت ناهار و شام به شکل بوفه ارائه می دهد. مهمانخانه عمده تاوانا غذاهای تایلندی و اروپایی را سرو می نماید. میان وعده و دسرهای مختلف را نیز می توانید در کافه میل نمایید.

قیمت اتاقهای هتل تاوانا بانکوک بسیار نازل است و از این نظر جزو کامل ترین هتل های بانکوک است.از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، پارکینگ رایگان و حوضچه آب گرم بهره مند میباشد. در سرا ها میز کار و قهوه ساز هم وجود دارد. کل سرا ها دارای حمام هستند. هتل تاوانا بانکوک دارای پذیرش 24 ساعته و کارها تور و مرکز تجاری و علاوه براین امکانات تفریحی مثل انجمن ورزشی می باشد. منطقه بنگ راک یک اختیار برتر بابت گردشگرانی است که به برزن چینی ها و مردم صمیمی و غذاهای پرنقش آن علاقه دارند.

بچه ها و تخت اضافه

مبلغ استعمال از تخت اضافه برای هر شب 1000 بات است. استفاده از تخت ویژه کودک بابت بچه ها زیر 2 سال رایگان است. مصرف از تخت های موجود در سرا برای بچه ها زیر 10 سال مجانی است. درهر سرا امکان وجود یک تخت اضافه تخت اختصاصی کودک وجود دارد. مبلغ های زیادی با مبلغ کلی قیمت گزاری نمی گردد و باید به طور سواسوا قیمت گزاری گردد. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت اختصاصی کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ کرد.

خدمات

سرویس سراها، پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، دستگاه خودپرداز، فعالیت ها تور، پرستار بچه، دربان، رختشورخانه، اتوشویی، سالن کنفرانس، فکس و کپی، سالن زیبایی، حمل چمدان ها، نظام امنیتی، سرا هایی که قلیان کشیدن در آن ها منع شده است، فضای خصوصی سیگار کشیدن، آسانسور، سیگار کشیدن در تمام حواشی این هتل ممنوع است، سوئیت خانوادگی، اتاق های ضد صدا از جمله خدمات این هتل می باشند.

منبع: ای تایلند
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 256

به "هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره تاوانا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید