واحدهای مسکونی مددجویان رایگان بیمه می گردد

به گزارش تیم علمی، تهران (پانا) - به گفته رئیس ستاد مدیریت بحران مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما تنگدستی آنها اثبات شده، معاف از پرداخت حق بیمه مسکن هستند و دولت حق بیمه انها را پرداخت می نماید.

واحدهای مسکونی مددجویان رایگان بیمه می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار در نشست مدیریت بحران استان ایلام اظهار کرد: قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی توسط مجلس به تصویب رسید و در صورت بروز هرگونه خسارتی بیمه ها موظف به پرداخت خسارت به مالکان ابنیه آسیب دیده هستند.

وی گفت: مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما تنگدستی آنها اثبات شده ، معاف از پرداخت حق بیمه هستند و دولت حق بیمه انها را پرداخت می نماید.

رئیس ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه مقاوم سازی واحدهای مسکونی و کاهش بار اقتصادی و هزینه های دولت از اولویت ها است، توضیح داد: دولت با جمع آوری پیشنهاد دستگاه های مختلف بهترین و جامع ترین موارد عملی را برای اجرا به استان ها و دستگاه ها ابلاغ خواهد نمود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساختمان هایی متناسب با استانداردها و مقاوم را احداث نموده است، ادامه داد: احداث طرح های آبخیزداری، آبخوان داری و نهال کاری در استان ایلام باعث شده است که سیلاب ها و روان آب ها مدیریت و مهار گردد و اگر طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری با مشارکت مردم انجام گردد، زمینه حفظ و احیای عرصه های طبیعی توسط خود مردم فراهم می گردد.

معاون وزیر کشور ادامه داد: ایلام پیشروترین استان کشور در حوزه ایجاد طرح های آبخیزداری و جنگل کاری با ایده های نوین است و یک الگو در کشور محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1589

به "واحدهای مسکونی مددجویان رایگان بیمه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای مسکونی مددجویان رایگان بیمه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید