پرواز هلی کوپتر های نظامی آمریکا بر فراز آسمان توکیو

به گزارش تیم علمی، ژاپن ارتش آمریکا را در پی پرواز هلی کوپتر های نظامی این کشور بر فراز آسمان توکیو و در ارتفاع کم به نقض قوانین هواپیمایی متهم کرد.

پرواز هلی کوپتر های نظامی آمریکا بر فراز آسمان توکیو

به نقل از اسپوتنیک، ژاپن ضمن هشدار درباره هلی کوپتر های نظامی آمریکا که با نقض قوانین در ارتفاع کم بر فراز آسمان این کشور به پرواز درآمدند، بیان کرد: هلی کوپتر های نظامی آمریکا بار ها و در ارتفاع کم برفراز آسمان خراش های توکیو در حال پرواز بوده اند و مقررات هواپیمایی ژاپن را نقض نموده اند.

بر اساس گزارش رسانه های ژاپنی، تحقیقات نشان می دهد که نیرو های آمریکایی حداقل 12 بار مقررات مربوط به هواپیما های ژاپنی، تحت قانون هوایی مدنی ژاپن را نقض کردند و در مناطق کم جمعیت در پایین ترین ارتفاع ایمنی پرواز می نمایند.

این هلی کوپتر ها اغلب از نوع هاوک سیاه ارتش آمریکا هستند و بیشتر آن ها از استان کاناگاوا، جنوب توکیو، محلی که چندین پایگاه نظامی آمریکا در آنجا مستقر است، آمده و تمام پرواز های صورت گرفته توسط نیرو های آمریکایی یا مأموریت اساسی دارند و یا برای آموزش و آمادگی لازم، هستند.

این اولین بار نیست که هواپیما های آمریکایی هنگام پرواز بر فراز ژاپن قوانین را نقض می نمایند. در آوریل 2018 نیز یک جت جنگنده F-16 ایالات متحده در ارتفاع بسیار کمی از مناطق آئوموری و ایواته به پرواز درآمده است.

در فوریه همان سال نیز رسوایی دیگری از سوی ارتش آمریکا رخ داد و یک فروند F-16 دو مخزن سوخت را در دریاچه ای نزدیک به 10 قایق ماهیگیری در شمال ژاپن ریخت و یک لکه سوخت ایجاد کرد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1557

به "پرواز هلی کوپتر های نظامی آمریکا بر فراز آسمان توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز هلی کوپتر های نظامی آمریکا بر فراز آسمان توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید