پوستر رویداد بهار هواوی از عرضه گوشی هوشمند نو خبر می دهد

به گزارش تیم علمی، بر اساس تازهترین اخبار و اطلاعات منتشر شده از رسانه های اجتماعی، شرکت هواوی اعلام نموده که قرار است در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند ماه) و در ساعت 9:30 شب به وقت محلی چین رویداد تازه خود را برگزار کند. گفته می گردد که در این رویداد بزرگ، هواوی از محصولات تازه زیست بوم خود شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و سایر محصولات رونمایی می نماید. به همین دلیل، به تازگی پوستر این رویداد بزرگ هواوی در فضای مجازی منتشر شده که چهار سیاره (یا قمر) را نشان می دهد که به دور یک سیاره بزرگ در مرکز آن می چرخند.

پوستر رویداد بهار هواوی از عرضه گوشی هوشمند نو خبر می دهد

این تصویر را می توان به شکل های گوناگونی تفسیر کرد؛ برای مثال سیاره اصلی و وسطی می تواند یک محصول تازه و محتمل هواوی نظیر گوشی هوشمند تازه این شرکت باشد که همراه با سایر 4 سیاره و به نوعی 4 محصول دیگر این شرکت نظیر نوت بوک ، هدفون و محصولات دیگر قرار است از آن ها رونمایی گردد و در اختیار کاربران و هواداران این شرکت چینی قرار بگیرد. یا می توان این تصویر را به مانند قاب پشتی و سیستم دوربین گوشی هوشمند تازه هواوی در نظر گرفت که احتمالا در این مراسم رونمایی خواهد شد. ما طرح های مشابه این ماژول دوربین را در گوشی های هوشمند قدیمی این شرکت دیده بودیم و به همین علت می توان حدس زد که این پوستر تصویری از ماژول دوربین گوشی تازه این شرکت چینی را به ما نشان می دهد.

تا به امروز این شرکت هیچ اطلاعاتی درباره گوشی هوشمند تازه خود منتشر ننموده است. با این حال احتمال می رود که در این رویداد هواوی از نسخه های بازطراحی شده هواوی P50 و میت 40 که به تازگی بر روی پایگاه داده صدور گواهینامه 3C ظاهر شده، با شماره مدل های NOH AN50 و ABR Al60 رونمایی کند.

هواوی بعلاوه ممکن است در این رویداد تبلت هواوی میت پد 10.4 مدل 2022 که به تازگی گواهینامه MIIT چین را دریافت نموده معرفی کند. از لحاظ مشخصات این تبلت تازه باید بگوییم که به سیستم عامل Harmony OS و یک باتری با ظرفیت 7150 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به نسل قبلی خود 100 میلی آمپر ساعت ظرفیت بالاتری دارد. گفته می گردد که قلب تپنده این تبلت تازه را پردازنده اسنپدراگون 778G تشکیل می دهد که در بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده سال 2021 مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین این تبلت را با توجه به مشخصات احتمالی اش می توان در دسته بندی تبلت های میان رده قرار گرفته است.

درباره نمایشگر این تبلت تازه هواوی باید گفت که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، از نسبت تصویر به بدنه 16:10 و رزولوشن 1080 در 1200 بهره می برد. این تبلت از شیار سیم کارت هم پشتیبانی می نماید و این به معنی است که فای وای تنها راه اتصال به اینترنت در این تبلت نخواهد بود اما بعید به نظر می رسد که از اینترنت نسل پنجم (5G) پشتیبانی کند. باید خاطر نشان کنیم که میت پد 10.4 مدل 2020 از 3/4/6 گیگابایت حافظه رم در کنار 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و می تواند بیشتر دستورات کاربران را با سرعت بسیار قابل قبولی اجرا کند. بعلاوه کاربران در صورت احتیاج می تواند ظرفیت حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت، به وسیله کارت حافظه جانبی افزایش دهد.

قلب تپنده این تبلت سال 2020 هواوی را پردازنده کرین 810 هواوی تشکیل می دهد که توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و کاربران این گجت هوشمند را راضی نگه دارد. باتری با ظرفیت 7250 میلی آمپر منبع تغدیه این تبلت به شمار میرود که با شارژر 22.5 واتی شارژ می گردد. هواوی میخواهد با ارائه محصولات تازه بار دیگر به روز های خوب خود برگردد. باید دید در روز های آینده از محصولات تازهی که قرار است در رویداد 8 اسفند هواوی رونمایی گردد چه اطلاعات و اخباری منتشر می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2089

به "پوستر رویداد بهار هواوی از عرضه گوشی هوشمند نو خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر رویداد بهار هواوی از عرضه گوشی هوشمند نو خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید