پوچتینو: التماس بازیکنان را نمی کنم که در تاتنهام بمانند

به گزارش تیم علمی، سرمربی تاتنهام درباره وضعیت تیمش بعد از خرید نکردن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سخن گفت.

پوچتینو: التماس بازیکنان را نمی کنم که در تاتنهام بمانند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، تاتنهام تنها تیمی در لیگ برتر بود که در این فصل خریدی نداشت و هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفت. حفظ ستاره های این تیم یعنی هری کین و دله الی برای تاتنهام در اولویت بود که در نهایت موفق به انجام آن شدند.

با این حال تاتنهام در این فصل موفق بوده است و توانسته فصل را با 3 برد پیاپی از جمله برتری 3 بر صفر در زمین منچستریونایتد آغاز کند. مائوریسیو پوچتینو گفت: من مربی نیستم که بخواهم بازیکنی را متقاعد به ماندن یا رفتن از تیم کنم. اگر بازیکنی می خواهد از تیم برود، برود و اگر بازیکنی می خواهد در تیم بماند، بماند. مهم نیست که یک، دو یا سه بازیکن را از دست بدهیم چون بازیکنان زیادی را در آکادمی خودمان داریم که می توانند جایگزین بازیکنان اصلی شوند. فرقی نمی کند اگر همه بازیکنان بروند و مجبور شویم با تیم زیر 23 سال بازی کنیم و یا همه بازیکنان بمانند.

سرمربی تاتنهام افزود: سال جاری فصل دشواری را در لیگ برتر داریم و باید بتوانیم آغاز خوبی داشته باشیم. در چند فصل گذشته در نزدیکی های قهرمانی در لیگ برتر بودیم ولی چون فصل را خوب آغاز نکردیم نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. این بار باید فصل را به خوبی آغاز کنیم تا در انتها به هدف خودمان برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 37

به "پوچتینو: التماس بازیکنان را نمی کنم که در تاتنهام بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: التماس بازیکنان را نمی کنم که در تاتنهام بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید