ماروتا: میلان و یوونتوس بهترین تیم ها در به تصویر کشیدن فوتبال ایتالیا هستند

به گزارش تیم علمی، مدیراجرایی باشگاه یوونتوس معتقد است میلان و یووه بهترین تیم های ایتالیایی برای به تصویر کشیدن مختصات فوتبال این کشور هستند.

ماروتا: میلان و یوونتوس بهترین تیم ها در به تصویر کشیدن فوتبال ایتالیا هستند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور پاییزی ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در پی ملاقات با آدریانو گالیانی، همتای میلانی خود آن هم در آستانه ملاقات سوپر جام ایتالیا که قرار است فردا (آدینه) در شهر دوحه قطر برگزار گردد، گفت: فوتبال ایتالیا احتیاج به شناخته شدن دارد و باید دانش خود را در این زمینه صادر کنیم. میلان و یوونتوس بهترین تیم هایی هستند که می توانند فوتبال ایتالیا را به تصویر بکشند.

وی همچنین در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در پاسخ به این پرسش که آیا یوونتوس برنامه ای برای به خدمت دریافت خامس رودریگس دارد؟ گفت: این بسته به بازار جابجایی دارد. ما به ترازنامه اقتصادی احترام می گذاریم، اما یووه می خواهد در بین بهترین باشگاه های دنیا باشد و این هدف همیشگی ماست. تا چهار یا پنج سال پیش نمی توانستیم رقمی مانند رقمی که برای خرید گونزالو ایگواین و میرالم پیانیچ صرف کردیم، خرج کنیم، اما حالا اوضاع تغییر نموده و توانایی این کار را داریم.

تیم های یوونتوس، قهرمان سری A و جام حذفی و میلان، نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا از ساعت 20 فردا (آدینه) در ملاقات سوپرجام ایتالیا به مصاف هم می فرایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 737

به "ماروتا: میلان و یوونتوس بهترین تیم ها در به تصویر کشیدن فوتبال ایتالیا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا: میلان و یوونتوس بهترین تیم ها در به تصویر کشیدن فوتبال ایتالیا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید