کریستین اریکسن تمریناتش را از سر گرفت

به گزارش تیم علمی، ستاره دانمارکی تیم فوتبال اینتر که به خاطر حادثه ایست قلبی اش در مسابقات یورو 2020 مدت ها از میادین دور بود به مستطیل سبز برگشت.

کریستین اریکسن تمریناتش را از سر گرفت

به گزارش خبرنگاران، کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر در کشور خود تمریناتش را از سر گرفت. این خبر را مایکل همینگسن رئیس باشگاه اودنسه دانمارک بیان کرد و گفت که ستاره سابق تاتنهام در کنار بازیکنان این باشگاه تمریناتش را شروع نموده تا آماده بازگشت به میادین گردد.

اریکسن از زمان ایست قلبی اش در روز 12 ژوئن حین مصاف تیم ملی دانمارک و فنلاند در دور نخست مرحله گروهی یورو 2020، خانه نشین شده بود. به سبب این اتفاق و جلوگیری از تکرار آن، پزشکان مجبور شدند که یک دستگاه ضربان ساز الکتریکی را در بدن اریکسن قرار دهند و دقیقاً به همین علت هم او دیگر اجازه بازی در سری A را پیدا نکرد. بنابراین او که فعلاً حقوقش از صندوق بیمه فیفا پرداخت می گردد، در دانمارک تمریناتش را از سر گرفته تا شاید در لیگی دیگر که مسئله ای با دستگاه قرارداده شدن در بدن او ندارند، فرصت بازی پیدا کند.

رئیس باشگاه اودنسه دانمارک که اریکسن دوران بازیگری اش را از آنجا شروع کرد، گفت: مسروریم که کریستین در کنار ما دارد روی فرم می آید. از زمانی که کریستین ما را ترک کرد، ارتباط مان را با او حفظ کردیم و به همین علت وقتی که او از ما پرسید آیا می تواند در زمین تمرینی مان حضور پیدا و تمرین کند مسرور شدیم.

اریکسن سال 2009 تیم اودنسه را برای عقد قرارداد 1.5 میلیون یورویی با آژاکس ترک کرد و پس از آن هم راهی تاتنهام شد و از آنجا به اینتر پیوست. این بازیکن 29 ساله تا ماه ژوئن سال 2024 با اینتر قرارداد دارد و در حال حاضر فیفا حقوق 7 میلیون یورو در سالش را پرداخت می نماید. گویا قرار است که باشگاه اینتر در ماه های آینده در خصوص آینده این بازیکن با او و مدیربرنامه هایش جلسه بگذارد که بعید است نتیجه آن چیزی جز سرانجام همکاری شان باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1975

به "کریستین اریکسن تمریناتش را از سر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستین اریکسن تمریناتش را از سر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید