اعلام رأی کمیته شرایط در پرونده پرسپولیس و رسول پناه

به گزارش تیم علمی، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال رأی خود را در پرونده باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل پیشین این باشگاه صادر کرد.

اعلام رأی کمیته شرایط در پرونده پرسپولیس و رسول پناه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته شرایط فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست فرشاد پیوس نسبت به مطالبه وجه از باشگاه ورزشی شهرداری آستارا گفت که باشگاه شهرداری آستارا به پرداخت 5، 000، 000، 000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 109، 000، 000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

کمیته شرایط فدراسیون در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس که طی دادخواستی به طرفیت مهدی رسول پناه به عنوان تجدید نظر خوانده، ضمن اعتراض به دادنامه شماه 2458 صادره از کمیته مشخص شرایط بازیکنان که ابلاغ شده، لایحه ای را تقدیم و تقاضای رسیدگی مجدد در کمیته استیناف دارد.

با توجه به عدم پرداخت هزینه دادرسی در مرحله تجدید نظر بر اساس بند 3 ماده 14 آیین دادرسی کمیته شرایط بازیکنان، این کمیته به موجب اخطاریه شماره 1400312421 به باشگاه مذکور ابلاغ کرد که ظرف مدت 7 روز نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر اقدام کند.

بر همین اساس تجدید نظرخواه(باشگاه پرسپولیس) علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص، نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مربوطه در مهلت مقرر اقدام نکرده و لایحه ای نیز ارائه نداده است.

بر همین اساس رای کمیته شرایط بازیکنان به شرح زیر اعلام شد: نظر به اخطار رفع نقض و ابلاغ آن مبنی بر پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر و عدم اقدام تجدید نظرخواه در مهلت مقرر، قرار رد تجدید نظر خواهی صادر و اعلام می شود. این قرار ظرف مهلت 7 روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2050

به "اعلام رأی کمیته شرایط در پرونده پرسپولیس و رسول پناه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رأی کمیته شرایط در پرونده پرسپولیس و رسول پناه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید