ستاره های مطرح دنیا در لیست میلان برای بازی با پرسپولیس، استیلی و منتقمی برای عقد قرارداد به ایتالیا می روند

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: پیشکسوتان میلان با ارسال نامه ای به محمد رویانیان متن قرارداد پیشنهادی برای برگزاری بازی ستارگان میلان را ارسال کردند.

ستاره های مطرح دنیا در لیست میلان برای بازی با پرسپولیس، استیلی و منتقمی برای عقد قرارداد به ایتالیا می روند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی مذاکرات محمد رویانیان با فرانکو باره سی در تهران و میلان و همچنین مکاتبات و رایزنی هایی که در یک ماه اخیر اجرا شده، قرار است دو تیم ستارگان پرسپولیس و میلان در تاریخ هفتم آذر ماه در یک بازی خیریه به مصاف یکدیگر بروند.

در این راستا شب گذشته فرم قرارداد پیشنهادی از سوی میلانی ها برای محمد رویانیان ارسال شد که در این قرارداد، نام 17 بازیکن که حضورشان برای بازی و سفر به تهران قطعی شده است، دیده می گردد. در میان این 17 بازیکن، چند ستاره بین المللی و مطرح جهانی نیز حضور دارند.

در این ارتباط قرار بود بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی مدیر عامل شرکت پیشکسوتان و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد نهایی راهی ایتالیا شوند که با توجه به کمبود وقت و طولانی بودن زمان صدور ویزا، مقرر شد منتقمی و استیلی با توجه به دارا بودن ویزا شینگن برای عقد قرارداد نهایی در سرانجام هفته جاری راهی ایتالیا شوند.

همچنین محمد رویانیان برای تامین منابع اقتصادی، امروز مذاکراتی داشته است. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس منابع اقتصادی این بازی را تامین نموده، به گونه ای که برگزاری این بازی محبت آمیز هیچ هزینه ای را به باشگاه تحمیل نخواهد کرد و قرار است در یک کنفرانس خبری، چگونگی تامین منابع اقتصادی به اطلاع طرفداران و افکار عمومی برسد تا به طور شفاف و کامل در جریان کوشش های اجرا شده قرار بگیرند.

محمد رویانیان همچنین میخواهد پس از عقد قرارداد نهایی با ستارگان میلان، برای انتخاب تیم ستارگان فوتبال پرسپولیس، جلساتی را با پیشکسوتان باشگاه برگزار کند و در حال حاضر هیچ تصمیمی اتخاذ نشده و در پی آن، اقدامی هم صورت نگرفته و تیمی انتخاب نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 287

به "ستاره های مطرح دنیا در لیست میلان برای بازی با پرسپولیس، استیلی و منتقمی برای عقد قرارداد به ایتالیا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های مطرح دنیا در لیست میلان برای بازی با پرسپولیس، استیلی و منتقمی برای عقد قرارداد به ایتالیا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید