افزایش آمار فروش کتاب در کانادا

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوک نیوز، فروش کتاب های چاپی در سال 2015 در کانادا رشدی یک درصدی را به نسبت سال پیش ترتجربه کرد.

افزایش آمار فروش کتاب در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

این در حالی است که ارزش کلی دلاری کتاب های چاپی فروخته شده در کانادا با رشدی 3 درصدی روبه رو شد.

برمبنای این آمار همه کتابفروشی ها رشدی هر چند اندک را نسبت به سال 2014 تجربه کردند. با وجود پایین بودن آمار رشد، پس از چند سال کاهش فروش، این آمار برای ناشران کانادایی جای امیدواری داشته است.

بزرگ ترین آمار فروش سال از فروش کتاب روانشناسانه جنایی پائولا هاوکینز با عنوان دختر در قطار به دست آمد. کتاب های پرفروش بعدی همه نوری که نمی توانیم ببینیم نوشته آنتونی دویر، ادامه پنجاه طیف با عنوان گری و خاطرات هلن ادواردز و جنی لی اسمیت با عنوان خواهر مخفی من بوده اند.

البته جای تعجب ندارد اگر گفته گردد از میان 10 کتاب پرفروش سال در کانادا، 4 عنوان به کتاب های مخصوص نقاشی تعلق داشت. این کتاب ها که شامل طرح های خالی است که باید با رنگ پر شوند، برای بزرگسالان به بازار می آیند و با اقبال زیادی در یکی دو سال اخیر روبه رو شده اند. سه عنوان از این کتاب ها کار جوآنا بسفورد هستند.

این در حالی است که میزان فروش کتاب های الکترونیک از سال 2013 تاکنون تقریبا بی تغییر باقی مانده و حدود 17 تا 18 درصد فروش کلی را دربرمی گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 420

به "افزایش آمار فروش کتاب در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش آمار فروش کتاب در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار فروش کتاب در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید