تور دوحه: الوطن قطر: اسماعیلی باید برای اثبات خودش بیشتر کوشش کند

به گزارش تیم علمی، روزنامه الوطن قطر در گزارشی آخرین شرایط تیم فوتبال العربی و عملکرد بازیکنان خارجی این تیم در فصل جاری را مورد ارزیابی قرار داد.

تور دوحه: الوطن قطر: اسماعیلی باید برای اثبات خودش بیشتر کوشش کند

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الوطن قطر با اشاره به شرایط مناسب العربی در جدول رده بندی لیگ ستارگان و حضور این تیم در بین چهار مدعی بالای جدول آمده است: بازیکنان خارجی العربی در این فصل عملکرد خوب و پیروزی داشته اند. با وجود ثباتی که این تیم در بخش بازیکنان خارجی خودش داشته در رسانه ها و فضای مجازی صحبت هایی در خصوص احتمال ایجاد تغییرات در این لیست مطرح می گردد. آرون بوپندزا مهاجم گابنی یکی از بازیکنانی است که زیر ذره بین طرفداران العربی قرار گرفته، بازیکنی که با قرارداد سه ساله از هاتای اسپور ترکیه به این تیم پیوست با این وجود از او انتظارات بیشتری وجود دارد و العربی در پی مهاجمی است که بتواند در خط حمله عملکرد بهتری داشته باشد.

در بخش دیگری از این گزارش به ماجرای مصدومیت مهرداد محمدی و ورود فرشید اسماعیلی به العربی اشاره شده و آمده است: تنها تغییر لیست بازیکنان خارجی العربی خروج مهرداد محمدی بازیکن ایرانی از لیست بود که به علت مصدومیت کنار گذاشته شد و به جای او هم وطنش فرشید اسماعیلی به العربی پیوست. بازیکن نو با پیراهن العربی پیروز به گل زنی هم شد بعلاوه در ترکیب تیم هماهنگی خوبی با سایر نفرات پیدا کرد اما به نظر می رسد برای اثبات خودش همچنان به کوشش بیشتری احتیاج دارد و باید خودش را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار که می تواند به این تیم یاری کند بهتر نشان بدهد.

عملکرد العربی تا هفته دهم پیروزیت آمیز بوده و نشان می دهد که این تیم در جهت درستی حرکت می نماید و ترکیب فعلی این تیم یکی از برترین ترکیب های العربی در سال های اخیر بوده که می تواند طرفدارانش را راضی و مسرور کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور دوحه: الوطن قطر: اسماعیلی باید برای اثبات خودش بیشتر کوشش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: الوطن قطر: اسماعیلی باید برای اثبات خودش بیشتر کوشش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید