باشگاه القطر به دنبال جذب بشار رسن در نیم فصل

به گزارش تیم علمی، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه القطر به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا بشار رسن را در نیم فصل به خدمت بگیرد.

باشگاه القطر به دنبال جذب بشار رسن در نیم فصل

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس به صراحت مخالفت خود را با جدایی بشار رسن اعلام نموده است. مهدی رسول پناه چند بار در مصاحبه های خود اعلام نموده راضی به جدایی بشار نیست و این موضوع را در جلساتی که با این بازیکن عراقی داشته، به خود او هم اعلام نموده است. در این میان باشگاه قطری هم متوجه مخالفت باشگاه پرسپولیس شده است. باشگاه القطر که بازیکنان خارجی خود را جذب نموده به دنبال آن است تا بشار را به عنوان سهمیه آسیایی جذب کند و حالا پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس با این انتقال، آن ها به دنبال این هستند تا پس از مصاحبه با سرمربی خود، او را راضی نمایند تا نیم فصل برای جذب بازیکن آسیایی صبر کند. اما موضوع این است که رسول پناه با انتقال بشار در نیم فصل هم مخالف است.

رسول پناه که با پرداخت بدهی برانکو و عملکرد خوبی که در جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی داشته توانسته تا حد زیادی از فشار خارج گردد، قصد ندارد یک بار دیگر با انتقال بشار خودش را در تیررس نقدها قرار دهد. از این رو او تاکید نموده به رغم درآمد خوبی که از انتقال بشار نصیب باشگاه پرسپولیس می گردد اما بشار را در نیم فصل هم به القطر و دیگر باشگاه های خارجی نمی فروشد. لازم به ذکر است بشار قرار است پس از مرخصی 10 روزه خود به تهران برگشته و در تمرینات پرسپولیس حاضر گردد.

بشار رسن، عراقی پرسپولیس دو روز پیش تهران را به مقصد بغداد ترک کرد تا در مراسم دومین سالگرد وفات مادرش شرکت کند. سایت اسپورتعراق اطلاع داد رسن روز گذشته در تمرینات تیم سابقش نیرو هوایی رفت و به همراه بازیکنان این تیم تمرین کند. هافبک عراقی در هفته گذشته کوشش زیادی کرد تا از پرسپولیس جدا گردد و راهی تیم اف سی قطر گردد ولی با مخالفت شدید باشگاه روبرو شد. طبق مجوز باشگاه پرسپولیس به رسن این بازیکن باید تا اواسط هفته جاری به تهران برگردد و در تمرینات سرخ پوشان شرکت کند.

در حالی که بعضی از سایت های خبری از توافق باشگاه پرسپولیس با بشار رسن برای انتقال او در نیم فصل اطلاع داده بودند، خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه موافق انتقال این بازیکن نیست. طی 24 ساعت اخیر در بعضی از رسانه ها و همین طور فضای مجازی خبری مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا با بشار و باشگاه القطر به توافق رسیده تا مثل بیرانوند این بازیکن را در نیم فصل منتقل کند تا هم بشار به خواسته اش برسد و هم منفعت اقتصادی نصیب باشگاه گردد منتشر شد. رسول پناه با این موضوع مخالفت نموده و صراحتا در جلسه با این بازیکن عراقی به او اعلام نموده باشگاه به هیچ وجه راضی به انتقال او به تیم القطر و دیگر تیم های خارجی نیست و او باید تا خاتمه زمان قراردادش در پرسپولیس بماند.

موضوعی که باعث ناراحتی بشار شده اما باشگاه معتقد است تمام شرایط برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است و پرسپولیس با حفظ تمامی نفراتش و همین طور اضافه شدن بازیکنان جدید می تواند هم به عنوان قهرمانی آسیا برسد و هم پنجمین قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. بنابراین بشار رسن تحت هیچ شرایطی نمی تواند پرسپولیس را ترک کند؛ نه امروز، نه نیم فصل. مگر این که بدون رضایت نامه باشگاه تن به انتقال دهد که قطعا عواقب و محرومیت های سنگینی را برای او به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1257

به "باشگاه القطر به دنبال جذب بشار رسن در نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه القطر به دنبال جذب بشار رسن در نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید