اوج حساسیت روی تور، دوئل قدرت های والیبال با شروع پلی آف

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، مرحله پلی آف سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال روز سه شنبه شروع می گردد. دو بازی اول روز مسابقات سه شنبه و دو بازی دیگر نیز روز چهارشنبه برگزار می گردد و هر تیمی که دو برد کسب کند به مرحله بعد صعود می نماید و در صورت احتیاج به بازی سوم مسابقه پنجشنبه و آدینه طبق برنامه برگزار می گردد.

اوج حساسیت روی تور، دوئل قدرت های والیبال با شروع پلی آف

فولاد سپاهان، هراز آمل، مقاومت یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان و پاس گرگان هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف هستند.

فولاد سپاهان - پاس گرگان

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم فولاد سپاهان مرحله گروهی مسابقات را با 20 پیروزی، 6 شکست و 59 امتیاز به اتمام رسانند تا به عنوان تیم صدرنشین راهی پلی آف شوند. سپاهان با جذب ستارگانی مانند امیر غفور، مجتبی میزاجانپور و فرهاد قائمی تیم قدرتمندی راهی مسابقات کرد و هدف گذاری این تیم قهرمانی در رقابت های لیگ برتر است. طلایی پوشان درحالی در بازی نخست خود در پلی آف به مصاف تیم پاس گرگان خواهند رفت که در دور گروهی رقابت ها این تیم را شکست دادند.

پیکان تهران - شهرداری ارومیه

نماینده تهران درحالی روز سه شنبه به مصاف تیم شهرداری ارومیه می رود که دو بازی رفت و برگشت دور گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشت و شاگردان محمدرضا تندروان هم در پی جبران شکست هستند و هم برای صعود به مرحله بعد کوشش خواهند کرد. بازی آخر دو تیم در تهران با حواشی و درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود و همین موضوع حساسیت بازی را مضاعف خواهد نمود.

مقاومت یزد - مس رفسنجان

تیم های مقاوت و مس رفسنجان نیز روز چهارشنبه به مصاف هم می فرایند. شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم مقاومت یزد مرحله گروهی مسابقات را با 18 برد، 50 امتیاز و ایستادن در رده سوم جدول پشت سرگذاشتند. دو تیم درحالی راهی پلی آف شدند که مس رفسنجان در هفته دوازدهم با نتیجه سه بر یک مقاومت شهداب یزد را شکست داده بود تا بازی هفته بیست و پنجم با انتقام سه بر یک یزدی ها مقابل حریف تمام گردد.

هراز آمل - فولاد سیرجان

دو تیم هراز آمل و فولاد سیرجان نیز روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان بهروز عطایی هر دو بازی دور گروهی را با رجحان پشت سرگذاشتند و با انگیزه بهتر مقابل سیرجانی ها قرار می گیرند.

برنامه مرحله نخست مرحله پلی آف به توضیح زیر است؛

سه شنبه سوم اسفند ماه

شهرداری ارومیه - پیکان تهران - ساعت 15:30 - سالن فدراسیون

فولاد سپاهان - پاس گرگان - ساعت 18:30 - سالن فدراسیون

چهارشنبه چهارم اسفند ماه

مقاومت یزد - مس رفسنجان - ساعت 15:30 - سالن فدراسیون

فولاد سیرجان - هراز آمل - ساعت 18:30 - سالن فدراسیون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2121

به "اوج حساسیت روی تور، دوئل قدرت های والیبال با شروع پلی آف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج حساسیت روی تور، دوئل قدرت های والیبال با شروع پلی آف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید