اولویت های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام شد

به گزارش تیم علمی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی بعضی از برنامه های پیش روی این مجموعه را گفت.

اولویت های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در مراسمی که با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان پیشکسوت برگزار گردید، از فعالیت های علیرضا حفیظی مدیر سابق مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی قدردانی و پس از آن سید عباس عظیمی به عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی گردید.

مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی در ابتدای برنامه که اجرای آن بر عهده اردشیر صالح پور بود، ضمن قدردانی از فعالیت های علیرضا حفیظی در برج آزادی گفت: تخصص، تعهد، فروتنی و پیگیری مستمر ایشان را ارج می نهیم. ضمن اینکه حضور آقای عظیمی که با تعهد و خالصانه کار می نمایند در برج آزادی، به عنوان نماد کشور و پایتخت، اتفاق مبارکی است. ما امانت دار این بنای ارزنده هستیم و باید برای صیانت و حفظ آن نهایت کوششمان را انجام دهیم و امیدوارم آقای عظیمی هم با تعامل و جدیت راستا آقای حفیظی را ادامه دهند.

مدیرعامل بنیاد رودکی ادامه داد: برای این برج به عنوان یکی از اصلی ترین اماکن گردشگری کشور، راستای پیش بینی شده که درآمدزایی و کاهش وابستگی به درآمدهای وزارت خانه، انتقال تجارب هنرمندان پیشکسوت به وسیله فعالیت های آموزشی و برنامه های فرهنگی، تبدیل برج به قطب گردشگری داخلی و خارجی، برگزاری رویدادهای تقویمی با استفاده از ظرفیت هنرمندان، تعامل با دستگاه های مختلف در معرفی بیشتر برج، پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی در حوزه هنر، افزایش تعامل بین المللی و گسترش دیپلماسی هنر، پیگیری انجام خواهرخواندگی میان برج آزادی و برج های مهم جهان و برند سازی از مهم ترین آنهاست.

علیرضا حفیظی مدیر سابق برج آزادی نیز با تشکر از همکاران خود، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در طی دوران مدیریت پرداخت که از میان آن ها می توان به احیای سالن ایرانشناسی برج، استقرار تنها موزه شهاب سنگ ایران، افتتاح نمایشگاه دائمی تاریخچه برج آزادی، پیگیری بازسازی برج، در نوبت قرار دادن برج آزادی جهت ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو در آستانه پنجاه سالگی این بنا اشاره نمود.

سید عباس عظیمی رئیس مجموعه برج آزادی نیز در این مراسم گفت: برج آزادی باید دروازه وحدت و همدلی و دریچه هنر اقوام مختلف ایرانی گردد. بنده از اعتمادی که به من شده تشکر می کنم؛ قدردان زحمات هنرمندان و اصحاب رسانه طی دوره فعالیت در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت هستم.

در این مراسم خسرو حکیم رابط، داریوش ارجمند، هوشنگ توکلی، رضا بنفشه خواه و علی پویان به نمایندگی از هنرمندان مهمان با قدردانی از کوشش های عظیمی در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به ظرفیت های برج آزادی در نقش آفرینی در حوزه هنگ و هنر اشاره نمودند. ضمن اینکه اسماعیل خلج کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما نیز به شعرخوانی پرداخت.

در انتها مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات علیرضا حفیظی در برج آزادی تقدیر و حکم سید عباس عظیمی به وی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1112

به "اولویت های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید