ایستگاه سلام آماده نمایش شد

به گزارش تیم علمی، تهیه کننده فیلم ایستگاه سلام از سرانجام مراحل فراوری و ارزیابی این فیلم که شامل ساخت آنونس و مراحل صداگذاری است، اطلاع داد.

ایستگاه سلام آماده نمایش شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، سعید مرادی تهیه کننده فیلم ایستگاه سلام درباره این فیلم که با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و درباره کرامات امام رضا (ع) ساخته شده است، گفت: این فیلم در رابطه با یک معجزه و تقابل بین شک و تردید است؛ تردید و شکی جدی نسبت به محبت اهل بیت و مواجهه یک خانواده ارمنی با موضوع معجزه و کرامات حضرت رضا (ع).

وی بیان نمود: در سیر داستان به دلیل شبهاتی که بین خانواده ارمنی ایجاد شده است دختر خانواده مانیا تصمیم می گیرد برای رفع شدن این شبهه به یک سفر ریلی به سوی مشهد حرکت کند و در طی این سفر ریلی به تمامی شبهات دوران زندگی خود که از 4 سالگی تا به امروز ادامه داشته پاسخ روشنی داده می گردد.

مرادی با اشاره به اینکه فیلم ایستگاه سلام در مراحل سرانجامی خود است، بیان نمود: زمان پخش این فیلم از صدا و سیما هنوز به صورت قطعی تعیین نشده با این حال فیلم ما برای بازبینی و ارزیابی به سازمان صدا و سیما تحویل داده شده و تا 2 هفته آینده آماده پخش خواهد شد تا در شورای کنداکتور برای زمان پخش آن تصمیم گیری گردد.

وی ادامه داد: البته با توجه به موضوع و سیر داستانی که پیش تر به آن اشاره شد گمان بنده این است که این فیلم از شبکه یک سیما در ایام شهادت امام رضا (ع) پخش گردد.

تهیه کننده فیلم ایستگاه سلام درباره مراحل فراوری این فیلم نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مراحل پیش فراوری فیلم 2 هفته در شهر اراک به طول انجامید، زیرا باید تیم فنی با توجه به موقعیت فیلم با اتمسفر و زندگی ارامنه عزیز بهتر آشنا می شدند تا به درستی فضا و جغرافیای زندگی این عزیزان به تصویر کشیده گردد.

مرادی در سرانجام عنوان نمود: فراوری و فیلمبرداری ایستگاه سلام سه هفته طول کشید و پس از آن به دلیل حساسیت های بالای کارگردان فیلم چندین بار تدوین مجدد شد تا نظر کارگردان تامین گردد و پس از آن برای تنظیم رنگ و صداگذاری فرستاده شده که تا امروز امور فنی آن به سرانجام رسیده است.

این فیلم با تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی سامان مراد حسینی با ساختاری نمایشی و موضوع دینی، با حضور بازیگرانی همچون فریبا جدی کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی زاده، لیدا عباسی، امیر کرمی، جعفر طریقتی، پوریا رضایی و نیز نویسندگی محسن جسور فراوری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1154

به "ایستگاه سلام آماده نمایش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه سلام آماده نمایش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید