ایلان ماسک در توئیتر تغییراتی را ایجاد می نماید

به گزارش تیم علمی، ایلان ماسک دیروز مجموعه ای از تغییرات را در سرویس اشتراک پریمیوم توییتر آبی ایجاد کرد.

ایلان ماسک در توئیتر تغییراتی را ایجاد می نماید

ایلان ماسک، دیروز تغییراتی در سرویس اشتراک پریمیوم توئیتر آبی، از جمله کاهش قیمت، ممنوعیت تبلیغات و دادن گزینه ای برای پرداخت با ارز دیجیتال را ایجاد کرد.

به گزارش سایت رویترز؛ این سرویس در ژوئن 2021 راه اندازی شد و دسترسی انحصاری به ویژگی های ممتاز را به صورت اشتراک ماهانه برای کاربران آمریکایی، کانادایی، استرالیایی و نیوزلندی ارائه می دهد. در یک پست توئیتری، ایلان ماسک نوشت: کاربرانی که برای Twitter Blue ثبت نام می نمایند باید کمتر از 2.99 دلار فعلی در ماه پرداخت، یک علامت تأیید هویت دریافت نمایند.

ماسک گفت: پرداخت ماهانه باید 2 دلار و به صورت پیش پرداخت 12 ماه باشد. به گفته ماسک حساب های کاربری که به صورت ماهانه به مدت 60 روز تیک نمی خورد، در صورت کلاهبرداری یا هرزنامه بدون بازپرداخت حساب کاربری مخاطب به حالت تعلیق در می آید. ماسک پیشنهاد کرد: اگر توئیتر برای بقای خود به پول تبلیغات وابسته باشد، قدرت شرکت ها بسیار افزایش می یابد. او بعلاوه گزینه ای برای پرداخت با دوج کوین پیشنهاد کرد و از کاربران توئیتر خواست تا نظرات خود را ارائه دهند.

شرکت توئیتر در حال حاضر به افراد اجازه می دهد تا به سازندگان محتوای مورد علاقه خود با استفاده از بیت کوین انعام دهند. توئیتر سال گذشته گفته بود که میخواهد از احراز هویت برای NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض، که دارایی های دیجیتالی مانند تصاویر یا ویدئوهایی که در یک بلاکچین وجود دارند، پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2122

به "ایلان ماسک در توئیتر تغییراتی را ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک در توئیتر تغییراتی را ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید