ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی I.G.I. Origins منتشر شد

به گزارش تیم علمی، کمپانی Toadman Interactive و استودیوی AntiMatter Games به تازگی از اولین تریلر گیم پلی بازی تیراندازی و اول شخص I.G.I. Origins رونمایی نموده اند.

ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی I.G.I. Origins منتشر شد

این بازی که پیش درآمدی بر اولین نسخه از سری یعنی .Project I.G.I است، تقریبا سه سال پیش یعنی در سال 2019 به طور رسمی معرفی گردید. داستان I.G.I. Origins در سال 1980 و در طول جنگ سرد اتفاق می افتد. شما در نقش مایکل کینگ (Michael King) و با نام رمزی Regent، یک سرباز سابق SAS هستید که به وسیله سازمان MI6 برای ماموریت های مخفیانه و جهانی استخدام شده اید و قرار است که دشمنی را هدف قرار دهید که برای یک جنگ هسته ای تمام عیار برنامه ریزی نموده است.

با داشتن طیف وسیعی از سلاح های مختلف، مخفی کاری یا زدن به دل دشمنان و نابودی تمامی آن ها تصمیم شما است. البته با توجه به تریلر بازی می توان پی برد که بازی بیشتر بر پایه مخفی کاری ساخته شده و تمرکز آن بر بعد سری بودن ماموریت ها است. به همین علت می توانید از سایه ها و تاریکی به نفع خود استفاده نموده و بدون جلب توجه ماموریت ها را به اتمام برسانید. بعلاوه به نظر می رسد که عینک دید در شب نیز نقش مهمی را در بازی ایفا خواهد نمود.

در رابطه با مجموعه IGI لازم به ذکر است که نسخه اول این مجموعه یک اثر تیراندازی اول شخص با عناصر استراتژی است که به وسیله استودیوی اینترلوپ (Interloop) پیشرفته و داستان آن در اتحاد جماهیر شوروی سابق اتفاق می افتد. در واقع شما به عنوان یک افسر SAS، باید کلاهک های هسته ای آمریکایی را پیدا نموده و از فاجعه ای مشابه آنچه در چرنوبیل رخ داد، جلوگیری کنید. در این بازی استراتژی و برنامه ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بازی فاقد قابلیت ذخیره سازی است.

دنباله این بازی نیز به وسیله اینترلوپ ساخته شد و بازیکن در آن بار دیگر نقش قهرمان قسمت اول را بر عهده می گیرد . I.G.I.-2: Covert Strike دارای سه کمپین است که به طور متوالی در روسیه، لیبی و چین جریان دارد. این بازی در مقایسه با قسمت قبلی، هوش مصنوعی بهتری را ارائه می داد و تنوع سلاح ها و شرایط آب و هوایی منطقه ها مختلف بیشتر شده بود . بعلاوه علاوه بر حالت تک نفره، از یک حالت چند نفره مبتنی بر تیم نیز بهره مند بود.

بازی I.G.I. Origins در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه می گردد. عرضه بازی روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری فعلا تایید نشده اما احتمالا به زودی شاهد اطلاعات بیشتری در این باره خواهیم بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2202

به "ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی I.G.I. Origins منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین تریلر گیم پلی I.G.I. Origins منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید