به بالی بروید تا تجربه ای عالی داشته باشید!

به گزارش تیم علمی، بالی چیزی فرای سواحل است… درست است که این جزیره در جهان به خاطر مکان های بی نظیری که برای غواصی دارد معروف است اما بالی آتشفشان های رازآلود دارد، جنگل های سرسبز و بکر، شالیزارهای کم نظیر در جهان، صخره های مرجانی چشم نواز همه و همه اینها را فقط در بالی می توان پیدا کرد پس بهتر است جدی تر به عنوان یک مقصد گردشگری به آن فکر کنید. به همه اینها، فرهنگ جالب و جذاب مردمش را هم اضافه کنید تا ببینید واقعا چیزی از یک بهشت گردشگری کم ندارد. دلایل زیادی برای رفتن به بالی هست که خبرنگاران در اینجا تعدادی از آنها را برای شما آماده نموده است پس تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

به بالی بروید تا تجربه ای عالی داشته باشید!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

یوبود، نماد هنر هنرمندان بالی

یوبود را در واقع قلب تپنده فرهنگ بالی می دانند. در این منطقه، کارهای دستی بسیار زیبایی از هنرمندان بالیایی و گالری های کم نظیری از کارهای آنها را در کنار اماکن تاریخی می توان دید. شهر یوبود درست در مرکز بالی قرار گرفته است و چیزهای زیادی در آن برای دیدن دارید. برای آغاز می توانید سری به قصر یوبود بزنید. قصر یوبود، ساختمانی تاریخی و شگفت انگیز است که در آن خانواده سلطنتی بالی زندگی می نمایند و یکی از بهترین جاها برای دیدن معماری این جزیره است.

یکی دیگر از مهم ترین مکان های هنری این شهر، گالری هنر نکا است که در آن نقاشی های قدیمی و جدید و عکس های سیاه و سفید زیبایی از این جزیره به معرض نمایش گذاشته شده است.

لگیان، جایی برا اقامت لوکس

منطقه لگیان در این جزیره، یک منطقه شناخته شده و لوکس است که در سواحل مشهور سمینیاک واقع شده است. سوییت های این اقامتگاه بسیر بزرگ و رو به اقیانوس هستند و جدای از اینها در آن استحر بسیار زیبایی هم وجود دارد که منظره رو به اقیانوس دارد.

شالیزارهای برنج، بی مانند در جهان

دوست دارید تا از شلوغی ها و سرو صداهایی که در اطرافتان است دور شوید و خود را در آغوش سبز طبیعت رها کنید؟ هیچ جایی بهتر از شالیزارها در بالی نمی تواند این خواسته شما را برآورده کند. شالیزارهای برنج جاتیلویی حالا دیگر جزیی از طبیعت هستند و در سایه کوه های باتوکار جا خوش نموده اند. این حریم سبز یکی از مناطق حفاظت شده یونسکو است و یکی از خیره نماینده ترین مناظر بالی است اما به همینجا ختم نمی گردد. جدای از منظره بی نهایت زیبایی که در جلوی چشمانتان دارید، می توانید حس واقعی زندگی روستایی را از نزدیک ببینید و لمس کنید. بازدید از این شالیزارها را به هیچ قیمتی از دست ندهید.

پرستشگاه لوط تانا، محصور در دریا

اگر اهل سفر و گردش باشید احتماالا تا حالا اسم لوط تانا به گوشتان خورده است. پرستشگاهی قدیمی و متعلق به قرن شانزدهم که در آن موقع به عقاید مردم آنجا، برای خدای دریا ساخته شد. لوط تانا روی یک صخره غول پیکر و جایی در وسط دریا ساخته شده است و برای رفتن به آن، باید در مواقع خاصی که جزر و مد کم است، اقدام کرد.

منبع: travelaway.me

منبع: الی گشت
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 556

به "به بالی بروید تا تجربه ای عالی داشته باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بالی بروید تا تجربه ای عالی داشته باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید