تابارس: اروگوئه و ایتالیا نشان دادند لایق حضور در فینال بودند

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه با وجود شکست تیمش در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها به تمجید از نمایش شاگردان خود در جدال برابر نایب قهرمان یورو 2012 پرداخت و آنها را لایق حضور در فینال دانست.

تابارس: اروگوئه و ایتالیا نشان دادند لایق حضور در فینال بودند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، اسکار تابارس پس از شکست 3 بر 2 تیمش در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی ایتالیا گفت: این بازی یکی از بازی های خوب این دوره و باعث ارتقای صندلی جام کنفدراسیون ها شد. به نظر من این بازی در حد و اندازه های 2 تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند بود. در واقع این بازی نشان داد هم اروگوئه، هم ایتالیا می توانستند فینالیست های جام باشند.

تابارس اضافه کرد: ایتالیا در ضربات پنالتی بهتر از ما کار کرد و به همین دلیل باید به این تیم تبریک گفت. ما به دنبال صندلی سوم بودیم و از بابت از دست دادن آن ناراحتیم اما ناامید و سرخورده نشده ایم چون می دانیم که هرچه در توان داشتیم در زمین بازی رو کردیم.

سرمربی قهرمان کوپا آمه ریکای سال 2011 که در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست برابر برزیل، قهرمان رقابت ها شانس رسیدن به فینال جام کنفدراسیون ها را از دست داد، در سرانجام گفت: تجربه بازی در جام کنفدراسیون ها در آینده بی نهایت به درد ما خواهد خورد. به زودی عملکردمان را در این رقابت ها ارزیابی و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 321

به "تابارس: اروگوئه و ایتالیا نشان دادند لایق حضور در فینال بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابارس: اروگوئه و ایتالیا نشان دادند لایق حضور در فینال بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید