جرارد از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: هافبک 34 ساله سه شیر از تیم ملی انگلیس اعلام بازنشستگی کرد.

جرارد از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، استیون جرارد، هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال انگلیس که کاپیتان سه شیر در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بود از ادامه حضور در رده ملی فوتبال استعفا داد. هافبک تیم لیورپول انگلیس در 114 بازی که برای سه شیر به میدان رفت پیروز شد 21 گل به ثمر برساند.

جرارد در گفت و گو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: دریافت چنین تصمیمی خیلی سخت بود و باید بگویم که این یکی از سخت ترین تصمیم های دوران حرفه ای ام بود. بابت دریافت این تصمیم خیلی عذاب کشیدم و وقتی از برزیل بازگشتیم با خانواده ام، دوستان و نزدیکانم در مورد خداحافظی از تیم ملی صحبت کردم تا به این نتیجه رسیدم.

هافبک بندرنشینان توضیح داد: مهمترین شخصی هم که در این خصوص با او مشورت کردم برندان راجرز، سرمربی لیورپول بود. بدیهی است که باید به شرایط بدنی ام نگاه می کردم و از این موضوع اطمینان حاصل پیدا می کردم که وقتی در زمین حضور پیدا می کنم آیا می توانم تمام توانم را برای انگلیس به معرض نمایش بگذارم یا خیر.

جرارد مطرح کرد: به منظور اینکه اطمینان حاصل پیدا کنم که می توانم در بالاترین سطح برای لیورپول بازی کنم، فکر می کنم این تصمیم درستی بود. حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول هم فاکتور مهم دیگری در دریافت این تصمیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 560

به "جرارد از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید