تجربه خستگی از همه گیری بیماری در اروپا

به گزارش تیم علمی، تهران (پانا) - سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد کووید-19 با افزایش سطح بی انگیزگی در میان بعضی از گروه ها، آسیب عاطفی برجای می گذارد.

تجربه خستگی از همه گیری بیماری در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، داده های تحقیقات نشان می دهد مقیاس خستگی از همه گیری بیماری در بعضی موارد به بیش از 60 درصد رسیده است.

سازمان دنیای بهداشت اعلام نموده است: بسیاری از افراد پس از ماه ها اختلال در فرایند زندگی و عدم قطعیت، انگیزه کمتری نسبت به رعایت رفتارهای محافظتی دارند. اگرچه مردم خسته شده اند اما باید کوشش های خود برای مبارزه با ویروس را تجدید نمایند.

تا زمانیکه واکسن یا روش درمانی موثری در دسترس قرار نگیرد حمایت عمومی و رفتارهای محافظتی همچون شستن دستها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای مهار کروناویروس حیاتی است.

شیوع کروناویروس در دنیا همچنان فرایند افزایشی خود را دارد و در حال حاضر بیش از 36 میلیون نفر به این ویروس آلوده شده و بیش از یک میلیون نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

دکتر هانس کلوگ مدیر منطقه ای سازمان دنیای بهداشت در اروپا گفت: خستگی در این مرحله از بحران دور از انتظار نبوده است.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، وی اضافه نمود: طی هشت ماه گذشته و از زمان ورود کروناویروس به منطقه اروپا، شهفرایندان برای مهار بیماری کووید-19 فداکاری های زیادی انجام داده اند. این شرایط هزینه فوق العاده ای داشته است. فارغ از اینکه کجا زندگی می کنیم یا چه شغلی داریم، همه ما را خسته نموده است. در چنین شرایطی احساس بی انگیزگی و بی تفاوتی طبیعی است و باید به دنبال راهکارهایی برای بازگشتن به شرایط بهتر و باانگیزه تر با مشارکت اجتماعی باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1294

به "تجربه خستگی از همه گیری بیماری در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خستگی از همه گیری بیماری در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید