تداوم مسائل اقتصادی پارس جنوبی بر خلاف اظهارات مدیرعامل موقت، هشدار مدیران زمین بانک ملی به جمی ها

به گزارش تیم علمی، با وجود اظهارات مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم مبنی بر اینکه شاگردان فراز کمالوند هیچ مسئله ای ندارند، مدیران زمین تمرین پارس از عدم پرداخت مطالبات خود گلایه مندند.

تداوم مسائل اقتصادی پارس جنوبی بر خلاف اظهارات مدیرعامل موقت، هشدار مدیران زمین بانک ملی به جمی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پارس جنوبی جم در هفته های اخیر با مسائل اقتصادی شدیدی دست و پنجه نرم می نماید و بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه بارها از این بابت گلایه کردند.

در حالی که مراد مرادی مدیرعامل موقت باشگاه پارس روز گذشته (دوشنبه) گفته بود هیچ مسئله ای از جمله مشکل بلیت وجود ندارد، پیگیری های خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد هنوز پولی به حساب این باشگاه بابت این موضوع واریز نشده و بلیت سفر شاگردان کمالوند و اسکان آنها در بوشهر، پرداخت نشده است.

همچنین خبر می رسد که مدیران مجموعه کمپ بانک ملی تهران، میزبان تمرینات پارس جنوبی هم به خاطر بدهی باشگاه، دیگر قصد ارائه خدمات به زردپوشان جمی را ندارند و از این بابت به پارسی ها هشدار داده اند که بدهی خود را پرداخت نمایند.

پارس جنوبی روز آدینه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 653

به "تداوم مسائل اقتصادی پارس جنوبی بر خلاف اظهارات مدیرعامل موقت، هشدار مدیران زمین بانک ملی به جمی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم مسائل اقتصادی پارس جنوبی بر خلاف اظهارات مدیرعامل موقت، هشدار مدیران زمین بانک ملی به جمی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید