ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت ، نبرد برزیل و پرتغال در آبادان (تور برزیل)

به گزارش تیم علمی، تیم استقلال امروز در چارچوب رقابت های لیگ برتر میهمان تیم صنعت نفت آبادان است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت ، نبرد برزیل و پرتغال در آبادان (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم استقلال امروز از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در حالی به مصاف صنعت نفت می رود که تیم آبادانی با سرمربی جدیدش به حریفی غیرقابل پیش بینی تبدیل شده است.

تا قبل از تعطیلات جام جهانی یعنی در زمانی که نفت آبادان با فیروز کریمی مشغول پخش کردن امتیاز بین تیم های لیگ بود، بازی با زردپوشان بازی خیلی آسانی به حساب می آمد. اگر استقلال در آن روزها به پست برزیلی های جنوب می خورد می شد 3امتیاز را حتی قبل از بازی به حساب این تیم واریز کرد. همانطور که پرسپولیس، گل گهر، سپاهان و بقیه مدعیان به راحتی 3امتیاز را از آبادانی ها گرفتند.

اما صنعت نفت در تعطیلات ادسون تاوارس را برای نیمکتش برگزید و او در نخستین مسابقه نساجی را در قائمشهر برد. بازی امروز این تیم مقابل استقلال نشان خواهد داد آن پیروزی فقط یک اتفاق بوده یا باید صنعت نفت را با سرمربی برزیلی اش کاملا جدی گرفت. این مسابقه جنگ برزیل و پرتغال روی نیمکت های سرمربیگری است. ریکاردو ساپینتو هفته گذشته در نخستین دربی اش تا مرز پیروزی رفت و برگشت. او برای دور نشدن از قافله صدرنشین ها احتیاج مبرمی به 3امتیاز این میدان دارد.

استقلال پیروز ترین تیم این فصل در بازی های خارج از خانه بوده و طی میهمانی هایش فقط یک بار پیروز نشده است. آبی ها در مسجدسلیمان پیروز نشدند و باید دید در دومین سفر به خوزستان می توانند با 3امتیاز برگردند یا نه. ساپینتو در دربی علاوه بر پیروزی، یکی از بازیکنان اصلی اش را هم از دست داد. آرش رضاوند بازیکن مصدوم دربی بود و تا یکی دو ماه دیگر قادر به همراهی تیمش نیست. علاوه بر او ابوالفضل جلالی و عارف غلامی نیز همچنان مصدوم اند.

کادر فنی استقلال برای بازی مقابل صنعت نفت احتمالا از نفرات زیر استفاده خواهد نمود:

سید حسین حسین با وجود اینکه عملکرد قابل قبول در دربی از خود نشان نداد اما کاپیتان استقلال همچنان گزینه اصلی ساپینتو در درون دروازه خواهد بود و علیرضا رضایی گزینه جانشین روی نیمکت خواهد بود.

رافائل سیلوا در قلب دفاع استقلال همچنان مهره بدون جایگزین در این پست محسوب می گردد و محمد حسین مرادمند در غیاب عارف غلامی مصدوم زوج ستاره برزیلی است. جعفر سلمانی در سمت چپ خط دفاعی و صالح حردانی در غیاب ابوالفضل جلالی سمت راست خط دفاعی آبی ها را پوشش می دهند.

اما در خط میانی استقلال شاهد تغییراتی خواهیم بود چراکه مهدی مهدی پور به احتمال فراوان به ترکیب اصلی آبی ها بازخواهد گشت و باتوجه به مصدومیت آرش رضاوند، زبیر نیک نفس دیگر انتخاب ساپینتو در میانه میدان خواهد بود. روزبه چشمی نیز پشت این دو بازیکن به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب اصلی قرار می گیرد. محمد محبی به عنوان وینگر راست و کوین یامگا در وینگر چپ در کناره های خط طولی استقلال به خط حمله اضافه می شوند.

ارسلان مطهری که رفته رفته به یکی از ستاره های اصلی استقلال در خط حمله تبدیل شده است باتوجه به درخشش در دربی یکی از گزینه های اصلی گلزنی آبی ها در بازی امروز خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، سیلوا، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، زیبر نیک نفس، محمد محبی، آرتور کوین یامگا و امیرارسلان مطهری.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2248

به "ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت ، نبرد برزیل و پرتغال در آبادان (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت ، نبرد برزیل و پرتغال در آبادان (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید