تساوی خادم الشریعه مقابل استاد بزرگ هندی در مسابقات آزاد چین

به گزارش تیم علمی، خادم الشریعه در دور ششم مسابقات آزاد هونان چین توانست مقابل استاد بزرگ هندی به تساوی دست یابد.

تساوی خادم الشریعه مقابل استاد بزرگ هندی در مسابقات آزاد چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، سارا سادات خادم الشریعه با ریتینگ 2481 توانست در دور ششم مسابقات آزاد هونان چین مقابل نارایانان با ریتینگ 2616 از هند به تساوی برسید. در دور پنجم رقابت ها، بانوی شطرنج باز ایرانی برابر اوگنی نایر از روسیه با ریتینگ 2678 به پیروزی رسید. نایر سابقه قهرمانی اروپا را در کارنامه اش دارد.

خادم الشریعه همچنین در دور چهارم مسابقات آزاد هونان چین مقابل ون یان باریتینگ 2586 به تساوی رسید. ون یان از قهرمان های پارسال چین بود.

خادم الشریعه در دور سوم مسابقات آزاد هونان چین مقابل لوپولسکوی رومانیایی با ریتینگ 2649 به تساوی رسید. لوپولسکو چندی پیش ضمن غلبه بر علیرضا فیروزجا، قهرمان مسابقات آزاد ریکیاویک شده بود.

شطرنج باز ایرانی در دور دوم مسابقات مقابل ماتلاکوف با ریتینگ 2701 از روسیه به تساوی رسید. نکته قابل توجه این بود که خادم الشریعه توانست از این سوپراستادبزرگ روس امتیاز بگیرد. ماتلاکوف در سال 2017 قهرمان اروپا شده بود.

بانوی شطرنج باز ایران در دور اول مسابقات مقابل نایدیچ با ریتینگ 2681 از آذربایجان به تساوی رسید که این تساوی هم برای خادم الشریعه بسیار ارزشمند بود.

خادم الشریعه با این نتایج درخشان توانسته است ریتینگ بین المللی خود را 19 واحد افزایش دهد و در رده چهاردهم این رقابت ها قرار گیرد.

مسابقات آزاد هونان چین از 29 جولای تا 6 آگوست با حضور 73 شطرنج باز از 16 کشور دنیا در چانگشا چین در حال برگزاری است. در این رقابت ها شش سوپر استاد بزرگ که دارای ریتینگ بالای 2700 هستند، شرکت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 270

به "تساوی خادم الشریعه مقابل استاد بزرگ هندی در مسابقات آزاد چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی خادم الشریعه مقابل استاد بزرگ هندی در مسابقات آزاد چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید