تعطیلی شبکه خبری سعودی در عراق

به گزارش تیم علمی، کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی مجلس عراق در بیانیه ای گفت: توهین شبکه سعودی ام بی سی به فرمانده شهید ابومهدی المهندس شدیداً محکوم است.

تعطیلی شبکه خبری سعودی در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی مجلس عراق در بیانیه ای اظهار داشت: توهین شبکه سعودی ام بی سی به فرمانده شهید ابومهدی المهندس شدیداً محکوم است.

این شبکه تلویزیونی سعودی شهید المهندس را تروریست خوانده بود.

کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی مجلس عراق افزود: شبکه ام بی سی در سال های گذشته بار ها به روش های مختلف به شخصیت های نام آشنای عراقی اتهامات مختلفی وارد کرده است و آخرین بار به شخصیتی ملی و مبارز همچون شهید حاج ابومهدی المهندس توهین کرد، شهیدی که عمر خود را در راه مجاهدت و مبارزه با رژیم منحوس و گروهک های تروریستی داعش و مجرمان و اشغالگران گذراند.

این کمیسیون از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات خواست که دفاتر شبکه ام بی سی را در صورت عذرخواهی نکردن از مطالب غیرواقعی خود و تخریب وجهه شهید ابومهدی المهندس برای همیشه تعطیل کند.

کمیسیون ارتباطات و اطلاع رسانی اظهار داشت: در برابر تداوم توهین شبکه های معلوم الحال به شخصیت های ملی عراق باید ایستاد، شبکه هایی که همگان از حامیان مالی و دیدگاه های سیاسی و فرقه ای آن آگاه هستند.

در این بیانیه آمده است: شهید ابومهدی المهندس همچنان مشعل فروزان تاریخ باقی خواهند ماند و تلاش های خبیثانه و کینه توزانه برای تخریب وجهه او و دیگر قهرمانان عراق به جایی نخواهد رسید، کسانی که زندگی خود را فدای راه مبارزه با ستمکاران و مستکبران جهان کردند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1057

به "تعطیلی شبکه خبری سعودی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی شبکه خبری سعودی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید