توافقنامه انگلیس و فرانسه برای مقابله با مهاجرت غیر قانونی

به گزارش تیم علمی، با تداوم مهاجرت های غیر قانونی به وسیله کانال های ارتباطی انگلیس و فرانسه، دو کشور توافقنامه ای برای مقابله بیشتر با این امر امضا کردند.

توافقنامه انگلیس و فرانسه برای مقابله با مهاجرت غیر قانونی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از اسپوتنیک، انگلیس و فرانسه توافقنامه ای برای مقابله بیشتر با مهاجرت غیرقانونی به وسیله کانال انگلیسی امضا کردند.

وزارت کشور انگلیس در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: انگلیس و فرانسه توافقنامه جدیدی با هدف تقویت مبارزه با مهاجرت غیرقانونی به وسیله کانال های ارتباطی با اقداماتی مانند افزایش تعداد افسران خط ساحلی فرانسه و تجهیز بهتر آن ها، امضا کردند.

این توافق نامه توسط پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس و جرالد دارمنین، وزیر کشور فرانسه امضا شد.

در نتیجه توافق جدیدی که وزرای دو کشور برای مقابله با فعالیت مهاجران انجام گرفت، گفته شده تعداد افسران گشت زنی در سواحل فرانسه دو برابر خواهد شد. دو کشور بار دیگر بر تعهد خود برای مسدود کردن این راستا تأکید کردند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که تعداد افسر گشت زنی فرانسوی از اول دسامبر افزایش خواهد یافت.

بر اساس اعلامیه مطبوعاتی، این همکاری ادامه خواهد داشت چرا که به دلیل گشت پلیس بیشتر در سواحل فرانسه و افزایش اشتراک اطلاعات بین سازمان های امنیتی و انتظامی دو کشور سبب شده تا جلوگیری از مهاجرت غیر قانونی از 41 درصد در سال 2019 به 60 درصد در هفته های اخیر برسد.

علاوه بر افزایش تعداد افسران فرانسوی، در توافقنامه جدید همچنین از یک بسته پیشرفته فناوری نظارت بر لبه که شامل هواپیما های بدون سرنشین، تجهیزات راداری، دوربین های شکاری و دوربین های ثابت است برای اطمینان خاطر یافتن از متوقف شدن ورود مهاجران به کشور و ترک سواحل فرانسه، به کار گرفته شده است

پاتل اضافه نمود: علاوه بر این برنامه های عملیاتی جدید، ما یک سیستم جدید پناهندگی محکم و عادلانه معرفی خواهیم کرد و سال آینده قانون جدیدی را برای اجرای این تعهد ارائه می دهیم.

او در ادامه گفت لندن و پاریس مصمم هستند تا به وسیله راه های امن و قانونی به مهاجرانی که به پناهندگی نیاز دارند رسیدگی نمایند و به همین دلیل در پی این هستند تا سیستم شکست خورده مهاجرتی خود را اصلاح نمایند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1350

به "توافقنامه انگلیس و فرانسه برای مقابله با مهاجرت غیر قانونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافقنامه انگلیس و فرانسه برای مقابله با مهاجرت غیر قانونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید