جانشین فغانی در فینال جام جهانی! ، انتخاب عجیب و بحث برانگیز فیفا برای سوت آخر!

به گزارش تیم علمی، فیفا قضاوت فینال جام جهانی بین فرانسه و آرژانتین را به داوری که فقط دو بازی در مرحله گروهی و یک هشتم را سوت زده است، سپرد.

جانشین فغانی در فینال جام جهانی! ، انتخاب عجیب و بحث برانگیز فیفا برای سوت آخر!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین رو یک شنبه ملاقات نهایی جام جهانی 2022 را از ساعت 18:30 برگزار خواهند کرد.

طبق اعلام فیفا، شیمون مارسینیاک داور اهل لهستان به همراه پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیوویچ و توماش کویتکوفسکی (VAR) بازی فینال را قضاوت خواهند کرد.

این در حالی است که این داور لهستانی پیش از این ملاقات تیم های فرانسه و دانمارک در مرحله گروهی و ملاقات آرژانتین و استرالیا در یک هشتم را نیز قضاوت نموده بود.

داور لهستانی درحالی برای این بازی بزرگ انتخاب شده که تا قبل از این علیرضا فغانی کاندیدای اصلی قضاوت در فینال به شمار می رفت اما پس از صحنه جنجالی و مشکوک پنالتی در بازی پرتغال و اروگوئه و عملکرد فغانی روی آن صحنه داور ایرانی شانس بزرگ سوت زدن در فینال را از دست داد.

اما انتخاب فیفا نیز از آن جهت عجیب بنظر می رسد که مارسینیاک لهستانی هیچ مسابقه ای را بعد از مرحله یک هشتم سوت نزده و به همین علت این انتخاب فیفا خیلی بحث برانگیز است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2252

به "جانشین فغانی در فینال جام جهانی! ، انتخاب عجیب و بحث برانگیز فیفا برای سوت آخر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین فغانی در فینال جام جهانی! ، انتخاب عجیب و بحث برانگیز فیفا برای سوت آخر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید