واکنش رونالدو به ویدیویی که برایش فرستاده شد ، بعد از جدایی حس و حالم همین بود!

به گزارش تیم علمی، پیرس مورگان، خبرنگار انگلیسی، می گوید فسخ قرارداد با منچستریونایتد باعث خوشحالی کریستیانو رونالدو شده است.

واکنش رونالدو به ویدیویی که برایش فرستاده شد ، بعد از جدایی حس و حالم همین بود!

به گزارش خبرنگاران، مصاحبه جنجالی با مورگان باعث شد که صبر مدیران منچستریونایتد به خاتمه برسد و خواستار فسخ قرارداد رونالدو در فاصله بیش از شش ماه تا خاتمه مهلت قرارداد با این بازیکن شوند.

این ستاره پرتغالی به توافق مشترکی با این باشگاه رسید تا قراردادش را پیش از باز شدن پنجره جابجایی زمستانی فسخ کند و پس از خاتمه جام جهانی 2022 قطر این فرصت را داشته باشد که باشگاه جدیدی پیدا کند.

حالا مورگان فاش نموده که پس از اعلام خبر فسخ قرارداد او با شیاطین سرخ با این بازیکن در ارتباط بوده و او از این موضوع ابراز خوشحالی نموده است.

  • عکس ا رونالدو خانوادگی به مصاف کره جنوبی رفت ؛ همسر و 4 فرزند ستاره پرتغال

این خبرنگار انگلیسی در این باره به دیلی تلگراف گفت: پس از انتشار این خبر پیامی به رونالدو دادم و تصویری از ویلیام والاس در فیلم شجاع دل فرستادم که فریاد می زد آزادی! او هم موافق بود که این توصیف بی نقصی از احساس خودش است و در پاسخ به من گفت مثل یک پرنده رها شدم!

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال پیوستن رونالدو به باشگاه عربستانی النصر با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به گوش رسیده است اما هنوز تعیین نیست که این بازیکن به صورت قطعی با این انتقال موافقت نموده باشد.

منابع نزدیک به او از جمله مورگان پیش از این تایید نموده بودند که این ستاره پرتغالی امیدوار است با درخشش در جام جهانی قطر بتواند به حضورش در اروپا و خصوصا پیوستن به باشگاهی که در لیگ قهرمانان حاضر است ادامه دهد.

  • کریس رونالدو بعد از شکست مقابل کره اعتراف کرد | واکنش کاپیتان پرتغال به نتیجه عجیب در جام جهانی

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2226

به "واکنش رونالدو به ویدیویی که برایش فرستاده شد ، بعد از جدایی حس و حالم همین بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رونالدو به ویدیویی که برایش فرستاده شد ، بعد از جدایی حس و حالم همین بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید