جزئیات نو از سرنشینان مفقود شده کشتی خوارزم

به گزارش تیم علمی، اسماعیل مکی زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: کوشش تیم های جستجو و نجات دریایی برای پیدا کردن سرنشینان مفقود شده شناور لندینگرافت خوارزم در آب های هرمزگان همچنان ادامه دارد.

جزئیات نو از سرنشینان مفقود شده کشتی خوارزم

به گزارش خبرنگاران، مکی زاده اضافه کرد: 6 نفر از سرنشینان شناور غرق شده خوارزم به نام های محمد عسکری زاده، فرزاد غلام رضایی، ستار صفری سکل، مصطفی بهادری، یاسر مانع بو حمیدی و موید عبدلیان پور ایرانی هستند و یک نفر هم (اجین جانسون) تبعه کشور پاکستان است.

او گفت: شناور لندینگرافت خوارزم اکنون در حالت واژگون در فاصله 25 مایلی جنوب شرق جزیره لارک و در موقعیت 16 مایلی جنوب غربی کوهستک واقع شده است و کوشش برای انتقال این شناور به منطقه ها کم عمق دریا به منظور جلوگیری از غرق شدن آن ادامه دارد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: تیم آنالیز سوانح دریایی هم تشکیل شده و در حال آنالیز دلیل وقوع این حادثه است.

مکی زاده گفت: شناور لندینگرافت خوارزم که از بندر شناص کشور عمان راهی بندرعباس بود، شامگاه روز آدینه 5 دی در حوالی جزیره لارک دچار حادثه شد.

او با بیان اینکه بار این شناور بیل مکانیکی است، اضافه کرد: شرایط نامساعد جوی و چیدمان بد بار از دلایل احتمالی بروز حادثه برای شناور خوارزم است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1817

به "جزئیات نو از سرنشینان مفقود شده کشتی خوارزم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نو از سرنشینان مفقود شده کشتی خوارزم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید