جلسه پرسپولیسی ها با درویش؛ از وعده ها تا تهدید به استعفا!

به گزارش تیم علمی، جلسه 5 بازیکن پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه بدون رسیدن به نتیجه خاصی و با گرفتن چند وعده به سرانجام رسید.

جلسه پرسپولیسی ها با درویش؛ از وعده ها تا تهدید به استعفا!

در پی اعتراض بازیکنان پرسپولیس به عدم پرداخت مطالبات آن ها در آستانه هفته دهم لیگ برتر، امروز تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به ملاقات رضا درویش مدیرعامل این باشگاه رفتند تا به نمایندگی از سایر بازیکنان دل خوری خود بابت این مسائل را به گوش مدیرعامل برسانند.

بازیکنان ابتدا خواهان پرداخت مطالبات مانده از فصل گذشته شدند، اما رضا درویش به آن ها اظهار داشت که به علت حذف از جام حذفی آن ها 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را جریمه شده اند! این حرف درویش با اعتراض بازیکنان حاضر در جلسه روبه رو شد چرا که آن ها اظهار داشتند که در قرارداد برای قهرمانی در جام حذفی 10 درصد آپشن داشتند و همینکه قهرمان نشدند و این پاداش را از دست دادن خودش یک جریمه است، اما درویش به آن ها اظهار داشت که با کوشش های اجرا شده و با نظر مساعد هیأت مدیره، این جریمه به 5 درصد کاهش پیدا نموده که همین مسئله باز هم با اعتراض بازیکنان روبه رو شد. مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان اظهار داشت که در این خصوص باید هیأت مدیره باشگاه نظر بدهد. درویش به آن ها وعده داد که به زودی اعضای هیأت مدیره در تمرین حضور پیدا می نمایند تا بازیکنان دغدغه خود در این خصوص را به گوش اعضای هیأت مدیره برسانند.

در این جلسه بازیکنان پرسپولیس اظهار داشتند که در آستانه هفته دهم لیگ برتر آن ها فقط 20 درصد از قرارداد های خود را دریافت کردند که این اصلاً خوب نیست. نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اظهار داشتند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قرارداد ها به حساب بازیکنان واریز نشود آن ها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد! این صحبت بازیکنان حاضر در جلسه باعث شد تا رضا درویش به آن ها اعلام کند که قبل از سرانجام بازی ها تا پیش از اردوی تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر چند درصد دیگر از قرارداد آن ها را به حساب بازیکنان واریز می نماید. او حتی وعده داد که قبل از بازی با ملوان پاداشی که بازیکنان طلب دارند را به حساب آن ها واریز کند تا با این صحبت ها بازیکنان معترض را آرام کند.

در این جلسه با وجود اینکه درویش زمان دقیقی را به بازیکنان اعلام ننموده بود، اما این مسئله باعث شد تا بازیکنان با این وعده های تازه این جلسه را ترک نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2207

به "جلسه پرسپولیسی ها با درویش؛ از وعده ها تا تهدید به استعفا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه پرسپولیسی ها با درویش؛ از وعده ها تا تهدید به استعفا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید