حضور در کاراته وان اندونزی مقدمه حضور در بازی های آسیایی است

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: کاراته کای تیم آذرخودرو قم در سوپر لیگ کاراته کشور گفت: حضور در مسابقات کاراته وان اندونزی مقدمه حضور در بازی های آسیایی اینچئون است.

حضور در کاراته وان اندونزی مقدمه حضور در بازی های آسیایی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

سامان حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درقم، اظهار کرد: کسب مدال بازی های آسیایی افتخاری بزرگ برای هر ورزشکار محسوب می گردد و بدون شک همه ملی پوشان برای رسیدن به این عنوان کوشش زیادی می نمایند و من نیز در صورت گزینش شدن در ترکیب تیم ملی کاراته ایران در مسابقات آسیایی اینچئون مصمم به کسب مدال هستم.

وی گفت: مسابقات لیگ دنیای کاراته وان اندونزی را در پیش رو داریم و برای شرکت در این پیکارها، تمرینات پرفشارو خوبی را سپری کردیم و حضور در مسابقات کاراته وان اندونزی مقدمه حضور در بازی های آسیایی اینچئون است.

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان اضافه کرد: همه اعضای تیم ملی کاراته در شرایط بسیار خوبی از نظر فنی و روانی به سر می برند و خوشبختانه جو با نشاطی بر اردوی تیم ملی حاکم است.

حیدری درباره حضور در بازی های آسیایی گفت: طبیعتاً هر کاراته کایی که شایستگی لازم را داشته باشد برای حضور در بازی های آسیایی گزینش می گردد البته مسابقات لیگ کاراته وان اندونزی هم در معین ترکیب نهایی تیم ملی تأثیر گذار است.

ملی پوش تیم آذرخودرو قم در خصوص حضور آرش میراسماعیلی در اردوی تیم ملی گفت: حضور قهرمان جودوی دنیا در اردوی تیم ملی کاراته جالب و در عین حال جالب توجه بود و با توجه به این که تکنیک های جودو با کاراته آمیخته شده، از حضور این قهرمان نامدار استفاده کردیم.

وی اعلام کرد: بعضی تکنیک های کاراته مثل دروکردن که در جودو و کاراته مشترک است و وقتی کاراته ما چنین تکنیک هایی را ایجاد می نماید شانس بیشتری برای پیروزی و ایجاد حاشیه امنیت در مبارزه دارد و به اعتقاد من، ما می توانیم از حضور افرادی مانند آرش میراسماعیلی بهره بیشتری کسب کنیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 337

به "حضور در کاراته وان اندونزی مقدمه حضور در بازی های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در کاراته وان اندونزی مقدمه حضور در بازی های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید