حقوق ماهیانه برای ملی پوشان گیلانی اعزامی به بازیهای آسیایی

به گزارش تیم علمی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: تمامی ورزشکاران گیلانی که شانس بالایی برای حضور در بازی های آسیایی دارند از امروز حقوق ماهیانه دریافت می نمایند.

حقوق ماهیانه برای ملی پوشان گیلانی اعزامی به بازیهای آسیایی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران - منطقه گیلان، مریم بخشی در گردهمایی روسای هیئت های ورزشی گیلان، اظهار کرد: تمامی ورزشکاران گیلانی که برای بازی های آسیایی در اردوهای تیم ملی هستند و شانس حضور بالایی در این بازی ها دارند از امروز حقوق ماهیانه دریافت می نمایند تا با خیالی راحت و با انگیزه بیشتر به تمرینات خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی اعلام سیاست های کلی بود، اضافه نمود:بر اساس عدالت و ارائه طرح و برنامه با هیئت های ورزشی کار می کنیم و عملکرد هیئت ها ملاک ارزیابی ماست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت:در نظر داریم نشست تخصصی با تک تک هیئت ها برگزار نموده و مسائل و مسائل ریز آن رشته را مورد آنالیز قرار دهیم.

بخشی گفت: با وجود کمبود اعتبارات،برای حمایت و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و تیم های ملی از میزبانی اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف استقبال می کنیم.

در این گردهمایی روسای هیئت های ورزشی گیلان هر یک به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد مسائلی چون تقویم سالیانه،بازی های آسیایی اندونزی،برنامه های حوزه استعدادیابی و طرح های همگانی در رشته های مختلف پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 738

به "حقوق ماهیانه برای ملی پوشان گیلانی اعزامی به بازیهای آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق ماهیانه برای ملی پوشان گیلانی اعزامی به بازیهای آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید