احتمال تغییر در تعداد رشته های اعزامی ایران به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی

به گزارش تیم علمی، مسئولان کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی اندونزی هنوز در مورد تعداد رشته های اعزامی و تعداد ورزشکاران به جمع بندی نهایی نرسیده اند.

احتمال تغییر در تعداد رشته های اعزامی ایران به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بازی های آسیایی 2018 اندونزی از مردادماه شروع می گردد و مسئولان کاروان اعزامی ایران به این بازی ها هنوز در مورد تعداد رشته های اعزامی و تعداد ورزشکاران به جمع بندی نهایی نرسیده اند. این در حالی است که پیش از این تقریبا تعداد رشته ها نهایی شده بود ولی خبر می رسد که احتمال تغییر در تعداد این رشته ها و حذف بعضی از آنها وجود دارد.

تغییر در تعداد رشته ها و کاهش ورزشکاران در حالی مطرح شده که موافقان و مخالفان نظرات خود را مطرح و این موضوع هنوز مورد تائید وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفته و قرار است در جلسه دوشنبه آینده ستاد بازی ها جوانب موضوع آنالیز و تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

پیش از این تقریبا وضیت نهایی تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بعد از جلسات متعدد با فدراسیون های ورزشی معین شده بود و قرار بود حدود 100 ورزشکار زن و حدود 230 نفر مرد در قالب 25 فدراسیون ورزشی به بازی های آسیایی اعزام شوند اما در صورت تائید تغییرات در کاروان ایران باید منتظر کاهش رشته ها و ورزشکاران بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 497

به "احتمال تغییر در تعداد رشته های اعزامی ایران به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر در تعداد رشته های اعزامی ایران به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید