خاطره ای خوش از اسلو برای کشتی ایران، کسب 7 مدال طلا در آزاد و فرنگی

به گزارش تیم علمی، تیم های ملی کشتی ایران در رقابت های جهانی 2021 نروژ صاحب 7 مدال طلا شدند.

خاطره ای خوش از اسلو برای کشتی ایران، کسب 7 مدال طلا در آزاد و فرنگی

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در اسلوی نروژ به پایان رسید که تیم ملی آزاد با 162 امتیاز به جایگاه سومی رسید و تیم فرنگی نیز با کسب 146 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

آزاد کاران در این رقابت ها صاحب 3 مدال طلا شدند و فرنگی کاران هم 4 مدال طلا را صید کردند تا تیم های ملی کشتی کشورمان با مدال 7 طلا در صدر جدول مدالی مسابقات جهانی قرار بگیرند.

ایران در این دوره از مسابقات جهانی از طریق حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع در اوزان 86، 92 و 125 کیلوگرم رشته آزاد و میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در وزن های 63، 67، 97 و 130 کیلوگرم رشته فرنگی صاحب مدال طلا شد.

در کشتی آزاد علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به مدال نقره رسیدند و مجتبی گلیج نیز صاحب مدال برنز شد. در کشتی فرنگی هم محمدعلی گرایی و پژمان پشتام صاحب نشان برنز شدند.

تیم ملی کشتی آزاد در دوره قبلی مسابقات جهانی که سال 2019 در نورسلطان برگزار گشت در رده سوم جهان قرار گرفت. تیم ملی فرنگی نیز در نورسلطان چهارم جهان شد.

کسب 7 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز برای کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات جهانی و اعتماد به جوانان می تواند راستا روشنی برای کشتی ایران باشد و به طور حتم اگر آزاد و فرنگی کاران به درستی حمایت و هدایت شوند شاهد روز های درخشان تری در راه رسیدن به المپیک 2024 پاریس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1910

به "خاطره ای خوش از اسلو برای کشتی ایران، کسب 7 مدال طلا در آزاد و فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره ای خوش از اسلو برای کشتی ایران، کسب 7 مدال طلا در آزاد و فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید