خبرنگاران بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد

به گزارش تیم علمی، رشت - خبرنگاران - نازنین ملایی بانوی ملی پوش گیلانی مقام قهرمانی رقابت های قایقرانی کشور را کسب کرد.

خبرنگاران بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در جریان مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، نازنین ملایی از استان گیلان با شایستگی عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را کسب کرد.

مرتضی ورزلدوست اضافه کرد: این قایقران شایسته و ملی پوش استان گیلان در جریان این رقابت ها در دریاچه آزادی تهران ، در فینال روئینگ تکنفره سبک وزن با زمان سه دقیقه و 45 ثانیه و 677 هزارم ثانیه بالاتر از قایقرانان تهران و زنجان قرار گرفت و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین بانوان قایقرن این رشته از استان های مختلف کشور در دو بخش سبک وزن و سنگین وزن با هم به رقابت پرداختند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: خوشبختانه نازنین ملایی قایقران شایسته گیلانی در این دوره از رقابت ها بسیار توانمند ظاهر شد و با درخشش و همچنین با فاصله زیاد نسبت به سایر رقبای خود، بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

گیلان یکی از قطب های برتر رشته قایقرانی در کشور بشمار می رود که همواره قایقرانان و همچنین مربیان قایقرانی این استان در تیم های ملی قایقرانی حضور چشمگیری دارند و در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی نیز مقام های ارزنده و شایسته ای را کسب می کنند.

پیش از این نیز تیم قایقرانی روئینگ بانوان گیلان و همچنین تیم قایقرانی آبهای آرام مردان گیلان عناوین قهرمانی کشور را به خود اختصاص داده بودند و در مسابقات قهرمانی اسلالوم کشور نیز گیلان به یک مدال نقره ارزشمند دست یافته بود.

نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد . این قایقران برجسته استان گیلان تا به امروز مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب کرده که می توان به کسب مدال طلا در مسابقات و کاپ آسیا و همچنین دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی اشاره کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1314

به "خبرنگاران بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانوی قایقران گیلانی قهرمان کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید