خبرنگاران رزمایش بیولوژیکی تیپ 292 زرهی دزفول برگزار گردید

به گزارش تیم علمی، دزفول- خبرنگاران- رزمایش بیولوژیکی تیپ 292 زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه با هدف مبارزه با بیماری کرونا در دزفول برگزار گردید.

خبرنگاران رزمایش بیولوژیکی تیپ 292 زرهی دزفول برگزار گردید

فرمانده تیپ 292 زرهی سه شنبه شب با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: میکروب زدایی معابر عمومی سطح شهرستان دزفول با 9 دستگاه انواع خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ و چهار دستگاه موتورسیکلت دوچرخ در سطح خیابان های پرتردد دزفول نظیر 45 متری انجام شد.

سرهنگ بابک جلاییان علیزاده با اشاره به مشارکت 40 نفر از پرسنل تیپ در این رزمایش اضافه کرد: این رزمایش یک روزه با عنوان لبیک یا خامنه ای و ارتش فدای ملت برگزار و اقداماتی نظیر شستشو و استریل، ضدعفونی و تب سنجی انجام شد.

سرپرست فرمانداری دزفول نیز گفت: این رزمایش بیولوژیکی با همکاری تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول برگزار گردید و چندین دستگاه خودرو و پرسنل ارتش اقدام به ضد عفونی معابر مختلف شهرستان کردند.

امید بن عباس اضافه کرد: در این رزمایش ضدعفونی معابر و اماکن سطح شهرستان دزفول و تب سنجی شهروندان نیز انجام شد.

بن عباس ضمن تشکر از سرهنگ جلالیان فرمانده تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول گفت: عملیات گند زدایی معابر و اماکن عمومی تا ریشه کنی بیماری کرونا در شهرستان دزفول ادامه خواهد داشت که تعامل خوبی از سوی نیروهای مسلح در این خصوص صورت گرفته است.

تا به امروز 13 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان عظیم دزفول جان باختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 951

به "خبرنگاران رزمایش بیولوژیکی تیپ 292 زرهی دزفول برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رزمایش بیولوژیکی تیپ 292 زرهی دزفول برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید