خبرنگاران ساخت مجموعه رفاهی و گردشگری بافق دهه فجر آغاز می شود

به گزارش تیم علمی، یزد - خبرنگاران - فرماندار بافق گفت: عملیات اجرایی ساخت یکی از بزرگترین مجموعه های گردشگری، فرهنگی، ورزشی و رفاهی استان یزد با پیش بینی 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری همزمان با دهه فجر سال 1399 در این شهرستان آغاز می شود.

خبرنگاران ساخت مجموعه رفاهی و گردشگری بافق دهه فجر آغاز می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سیدمهدی طلایی مقدم روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه مشکل واگذاری زمین برای ساخت مجتمع با پیگیری های لازم رفع و جانمایی آن هم در حاشیه کنارگذر و جاده باقرآباد تعیین شد، اضافه نمود: این مجموعه در زمینی به مساحت 50 هکتار ساخته می شود.

وی به واگذاری زمین مورد نیاز با مساعدت فرمانداری اشاره کرد و اضافه نمود: این مجموعه با سرمایه گذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق ساخته می شود و امسال 15 میلیارد تومان هزینه با همکاری دستگاه های مربوطه در نظر گرفته شد.

به گفته طلایی مقدم ، هدف از ساخت مجموعه یادشده ایجاد محیطی آرام و مفرح برای بالا بردن شور و نشاط و زدودن خستگی جسمی و روانی در میان کارگران و رفاه شهروندان است.

36 هیات ورزشی در شهرستان بافق فعالیت دارد که 21 هیات فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند.

باشگاه فرهنگی - ورزشی سنگ آهن که سابقه ای بیش از 30 سال دارد، زیرنظر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق اداره می شود و در رشته های مختلف ورزشی و فرهنگی فعالیت دارد.

هم اینک پنج هزار و 600 نفر در شرکت سنگ آهن به کار اشتغال دارند که با احتساب تعداد بازنشستگان و خانواده های آنها 75 درصد جمعیت 50 هزار نفری شهرستان به نوعی وابسته به این شرکت و از این طریق امرار معاش می کنند.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1461

به "خبرنگاران ساخت مجموعه رفاهی و گردشگری بافق دهه فجر آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت مجموعه رفاهی و گردشگری بافق دهه فجر آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید