خدمات دهی مسئولان باید توسط مردم قابل لمس باشد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، محمد باقر سعادت ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح طرح های گازرسانی در دشتستان گفت: شرط استمرار انقلاب اسلامی نگاه ویژه به مردم همراه با عقلانیت است.

خدمات دهی مسئولان باید توسط مردم قابل لمس باشد

وی اضافه نمود: اگر مردم را فراموش کردیم، این کار آغاز توقف و ضعف خدمت گزاران است و لذا اگر دنبال استمرار این انقلاب هستیم، همه مکلف هستیم که نگاه ویژه همراه با اتحاد و همدلی داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات استاندار بوشهر اعلام کرد: هر چه از انقلاب می گذرد شاهد افتتاح پروژه های مختلفی هستیم که باید تاثیر آن را در زندگی مردم بیشتر ببینیم.

وی توضیح داد: مردم باید بدانند که خادمین آنها کار می نمایند یا شعار می دهند ولی من تائید می نماید که با تمام مسائل و گرفتاری ها در دولت تدبیر و امید خدمات گسترده ای به مردم ارائه شده است.

سعادت با اشاره به عهدشکنی امریکایی ها، افزود: این گناه جمهوری اسلامی نیست و نباید این عهدشکنی را به پای دولت نوشت. دولت با برجام ثابت کرد که جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست و دنبال صلح و آرامش است.

وی ادامه داد: مسائل و کمبودها را انکار نمی کنیم ولی دلیل این مسائل اقدامات زورگویانه کشورهایی است که همیشه با سر ستیز داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 154

به "خدمات دهی مسئولان باید توسط مردم قابل لمس باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات دهی مسئولان باید توسط مردم قابل لمس باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید