خراسان رضوی، 5 کشته در تصادف خودرو سواری با 2 کامیون

به گزارش تیم علمی، در این حادثه که بین یک دستگاه خودروی سواری 405 با دو کامیون در محور نیشابور به فیروزه به وقوع پیوست متأسفانه 5 نفر از سرنشینان خودروی سواری در صحنه جان خود را از دست دادند.

خراسان رضوی، 5 کشته در تصادف خودرو سواری با 2 کامیون

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو 405 با دو کامیون در محور نیشابور- فیروزه 5 نفر جان خود را از دست دادند.

ابوالفضل رفیعی در تشریح این حادثه در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این حادثه در ساعت 5:31 دقیقه صبح امروز سه شنبه به وقوع پیوست، اضافه کرد: در این حادثه که بین یک دستگاه خودروی سواری 405 با دو کامیون در محور نیشابور به فیروزه به وقوع پیوست متأسفانه 5 نفر از سرنشینان خودروی سواری در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی سطح جاده را دلیل وقوع این حادثه اظهار داشت و گفت: چهار نفر سرنشینان این خودرو 405 مرد و یک نفر دیگر زن بوده است.

رفیعی اضافه کرد: هر 5 نفر کشته شدگان این حادثه به وسیله پایگاه امداد نجات جاده ای شهید اصغری شهرستان فیروزه از داخل خودرو خارج شده اند.

وی اصلی ترین دلیل گزارش ها به 112 را عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی سطح جاده ها و برودت شدید هوا عنوان نمود و گفت: چون در حال حاضر دمای هوا 10- درجه سانتی گراد اعلام شده و یخ سیاهی سطح جاده را پوشانده همین امر موجب عدم تعادل خودروها و تصادف و فوت افراد را موجب شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2247

به "خراسان رضوی، 5 کشته در تصادف خودرو سواری با 2 کامیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی، 5 کشته در تصادف خودرو سواری با 2 کامیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید