خودرو مجذوب کننده هیوندای؛ مینی ون هیوندا کاستو

به گزارش تیم علمی، شرکت توسعه هیوندای در پکن، اخیراً تصاویری از یک خودروی ون با طراحی جالب توجه را در صفحه اجتماعی خود در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد جدیدترین خودروی ون این شرکت که Hyundai Custo Minivan نام گرفته، با ظرفیتی 7 نفره، از لحن طراحی خودروی توسان با جذابیت های جلوی پیچیده کراس اوور بهره می برد.

خودرو مجذوب کننده هیوندای؛ مینی ون هیوندا کاستو

به گزارش خبرنگاران، شاید یک کمپین تبلیغاتی برای یک خودروی سبک مینی ون، امری غیرضروری به نظر برسد، اما Custo نو هیوندای یک MPV معمولی نیست. این خودروی هفت نفره که به وسیله شرکت مشترک هیوندای پکن پیشرفته است، در تصاویر تیزر منتشر شده به وسیله این خودروساز در حساب رسمی اجتماعی ویبو، طراحی ظاهری جالب توجه خود را به نمایش می گذارد.

مسلماً، این پیش نمایش ها خیلی هم نو نیستند، زیرا ما قبلاً تاحدودی با طراحی کامل خارجی این خودرو در ماه آوریل آشنا شده بودیم. در این ماه هنگامی که این مینی ون پیروز به دریافت تأییدیه رسمی از وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) چین شد، تصاویری هم از آن در فضای مجازی نهاده شد که اولین نگاه های ما به این خودرو را شکل می داد. روی هم رفته و در مجموع، با نگاهی به این تصاویر می توان گفت که برترین راه برای توصیف طراحی این خودرو باید یک توسان به سبک مینی ون، همراه با درهای کشویی باشد.

به گزارش خبرنگاران، هیوندای کاستو از طراحی پیچیده چراغ جلو کراس اوور جمع و جور و بعلاوه میله چراغ عقب استفاده می نماید، اگرچه چراغ های عقب آن شکل C متفاوتی از آنچه در توسان می گیرید دارند. گرچه هیوندای کستو مطمئناً زیباترین وسیله نقلیه ساخته شده در تاریخ نخواهد بود، اما خودروی چند نفره بسیار جالب به نظر می رسد و کمی جذابیت را به بخش مینی ون می آورد. این تنها مینی ون هیوندای نیست که در چند وقت اخیر توجه ما را به خود جلب نموده است، چرا که خودروی بزرگتر Staria هم با سبک آینده نگرانه خود، یک شور واقعی در میان علاقمندان ایجاد نموده است.

اما هیوندای کاستو آینده بسیار کوچکتر است و 4950 میلی متر (194.9 اینچ) طول، 1850 میلی متر (72.9 اینچ) عرض و 1734 میلی متر (68.2 اینچ) ارتفاع دارد. فراتر از مقدار، مشخصات فنی در این مرحله محدود است و در دسترس قرار ندارد. با این حال، وب سایت MIIT فاش نموده که هیوندای کاستو در چین با موتور بنزینی 1.5 لیتری با قدرت 167 اسب بخار (125 کیلووات) ارائه خواهد شد. ما انتظار داریم این خودرو با یک پیشرانه محرک چرخ جلو عرضه گردد زیرا این یک مینی ون ارزان و بدون هیچ پیشرانه پیچیده ای خواهد بود.

به اسم نکته آخر، چین همواره به اسم یک بازار جالب برای خودروهای مینی ون به تعداد می آید و بسیاری از خودروسازها، حتی برندهای لوکس هم به طور معمول چنین خودروهایی را برای بازار این کشور در نظر می گیرند. برای نمونه خودروهایی همانند Buick GL8 Avenir و Lexus LM نمونه های برجسته ای برای چنین مدل هایی در بازار چین هستند. به همین علت هیوندای در حال برنامه ریزی بر روی خانواده های کم عایدی یا افرادی است که به راحتی نمی توانند 215000 دلار برای یک مینی ون لوکس همانند تویوتا آلفارد پرداخت نمایند.

تصاویر رسمی مینی ون هیوندای کاستو

مصطفی جرفی

منبع: motor1

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1794

به "خودرو مجذوب کننده هیوندای؛ مینی ون هیوندا کاستو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو مجذوب کننده هیوندای؛ مینی ون هیوندا کاستو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید