خیرین برترین سفرای توسعه فرهنگ مدرسه سازی هستند

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/یزد مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در جریان تجلیل از پنج خیر مدرسه ساز یزدی مقیم خارج از کشور با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت 50 درصد از مدارس این استان، از خیرین به اسم برترین سفرای توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در مدرسه سازی یاد کرد.

خیرین برترین سفرای توسعه فرهنگ مدرسه سازی هستند

جواد ذاکر با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از خیّرین مدرسه ساز مقیم خارج از کشور که همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار گردید، در این رابطه اظهار کرد: خیّرین، مروجین فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه هستند و با همت والای خود در ساخت آینده استان و فرهنگ و تمدن آن نقش دارند.

وی ادامه داد: مشارکت در ساخت و بهره برداری از 50 درصد مدارس استان نشان از فرهنگ بالای خیرمندی مردمان یزد دارد که از سالهای دور در کشور زبانزد بوده است.

ذاکر گفت: گذشت از مال خود و ساخت مدارس در جهت رضای خدا، بسی لذت بخش است که این مهم فقط از انسانهای بزرگ برمی آید و خیرین برترین سفرای توسعه فرهنگ نیکوکاری و مشارکت در مدرسه سازی هستند و وجود آنان در استان نعمتی بزرگی است که مجموعه آموزش و پرورش استان از آن بهره مند شده است.

وی گفت: همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز مقیم خارج از کشور برای اولین بار و با هدف تجلیل از زحمات و خدمات خیّرین نیک اندیش در دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و به صورت همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار گردید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در خاتمه یادآور شد: در حاشیه این همایش در یزد و به پاس ارج نهادن به حضور گرم خیّرین در امر مدرسه سازی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح سپاس از پنج نفر از خیرین یزدی مقیم خارج از کشور تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1889

به "خیرین برترین سفرای توسعه فرهنگ مدرسه سازی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرین برترین سفرای توسعه فرهنگ مدرسه سازی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید